Bleach Szerepjáték (FRPG)

A Bleach nevű anime alapján elkészített FRPG
 
HomeGy.I.K.KeresésTaglistaCsoportokRegisztrációBelépés

Share | 
 

 Erdő

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
Ugrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3, 4  Next
SzerzőÜzenet
Hyaku

avatar

Hozzászólások száma : 42
Kor : 27
Tartózkodási hely : Las Noches
Regisztrált : 2011. Jun. 21.

Karakterlap
Reiatsu:
250/50000  (250/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Erdő   Pént. Feb. 10, 2012 6:44 pm

//Ha jól tudom akkor végre előjön pár Vasto Lorde az új Bleach fejezetben Smile.//

A rátámadó lidércet ép észrevette és támadt volna mit sem törődve a lelepleződéssel, de szerencséjére egy másik kihasználta figyelmetlenségét s megölte azt. Egyben a sok kis lény is visszavonult.
" A korcs csorda visszavonólót fúj, remek, felettébb remek. Csak most meg ezek fognak megenni. Ha élve jutok ki innen akkor az biztos hogy nem szeretnék többet ide lejönni." -Gondolta s próbálta összeszedni magát. Egyenlőre felszabadít annyi lélek energiát amennyit tud az elmeneküléshez, közben pedig védekező formában -ami fájdalmas számára- áll az egyik szerinte nem feltűnő helynél. Terve az hogy aki csak rátámad azt vagy megpróbálja odébb rúgni magától vagy elintézi.

Ha harcba keveredne akkor megpróbálja kihasználni a harc okozta terület változásokat a meneküléshez.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Ulquiorra Schiffer

avatar

Hozzászólások száma : 737
Kor : 24
Tartózkodási hely : Hueco Mundo
Regisztrált : 2010. Dec. 25.

Karakterlap
Reiatsu:
5000/50000  (5000/50000)
Démonmágia:
5/50000  (5/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Erdő   Hétf. Feb. 13, 2012 7:03 pm

// Tényleg? Akkor érdemes lesz utánanézni Very Happy//

Miután a falka visszavonult, Hyaku vérszomjas fenevadak közt találja magát, de félelmet nem ismerve nekivág a csatatér legközelebbi széléhez való eljutáshoz, át a szörnyű és éhes fenevadak közt. Szerencséjére éppen hogy csak kevesen veszik észre és támadják meg, de azokat elég könnyedén vágja le, majd előre tör a szörnyhad közt, és kijut. Szerencséjére nem sebed még több sérülést, de hát miért is szerezne ilyen kis szintű ellenfelek ellen. Most már szabad az út!
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Hyaku

avatar

Hozzászólások száma : 42
Kor : 27
Tartózkodási hely : Las Noches
Regisztrált : 2011. Jun. 21.

Karakterlap
Reiatsu:
250/50000  (250/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Erdő   Kedd Feb. 14, 2012 7:09 pm

"Végre"-gondolta magában, s egy pillanatig boldogság érzés uralkodott el rajta. Ám nem tarott sokáig mert elkezdte mérgelni helyzetét. Valami gyors módon kiutat kell találnia. Egyenlőre úgy határozott hogy ahogy menenkült, azt a módot használná a kiút keresésére.

(elnézést, most nem telik több...)
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Ulquiorra Schiffer

avatar

Hozzászólások száma : 737
Kor : 24
Tartózkodási hely : Hueco Mundo
Regisztrált : 2010. Dec. 25.

Karakterlap
Reiatsu:
5000/50000  (5000/50000)
Démonmágia:
5/50000  (5/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Erdő   Szomb. Feb. 18, 2012 6:45 pm

Hyaku kikeveredik a szörnyhad frontvonalából, majd elgondolkodik, hogy kéne kijutni, majd úgy dönt, hogy a kiutat kezdi el keresni, és már rögtön van is egy ötlete. Úgy dönt, hogy megmássza az egyik fát, hogy aztán azon kimásszon, mint az égig érő paszuly történetében, ami nem is lenne rossz ötlet, viszont van egy kis baki. Amikor megerőlteti izmait, hogy felmásszon 1 fára, úgy érzi, hogy sebei rögtön szétszakadnak a nagy erőltetéstől, így hát sajna a fán való kimászás nem váltható valóra, és más kiutat kell találnia. Az erdő nagy és sűrű, telis tele gonosz és vérszomjas szörnyetegekről, nem is beszélve az ellenséges Gyíkok hadáról. Jelenleg 4 útirány van megadva. Észak Nyugat Kelet Dél, bár nem tudod melyik merre van, de a megérzéseid szerint, most pont észak fele nézhetsz. Ha jobban belegondolsz, akkor Délre, vagyis mögötted még ott a tomboló had, melyeknek hangját még most is hallod, sőt, még annak a túloldalán lehetnek a kis gnómok is, és ha úgy érzed hogy van időd választani, akkor ennek ellentmondanak azok a dolgok amiket ezután hallasz. A csatazaj szép lassan kezd halkulni, majd hirtelen teljesen elcsendesedik. Ugyebár a csend rosszat jelent, sajna ez mos sincs másképp, mivel a rövidke szünet után egy hangos üvöltést halassz meg, még pedig Egy éhes menos Grande hangja lehet ez, ami még Gilian is lehet ah nincs szerencséd. Minden esetre kiszagolja a véred illatát, és feléd közelít.
Jó szórakozást.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Hyaku

avatar

Hozzászólások száma : 42
Kor : 27
Tartózkodási hely : Las Noches
Regisztrált : 2011. Jun. 21.

Karakterlap
Reiatsu:
250/50000  (250/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Erdő   Kedd Feb. 28, 2012 6:10 pm

Ép útirányt választana amikor a korábban zajló csata helyszínen egy Gilian termet, s Hyakut vette célba. Alap esetben könnyedén maga mögött hagyhatná, de a kialakult sérült állapota miatt igen lelassult mozgása. Mégis nem ilyen végett szeretne magának ezért minden fájdalomra felkészülve megmozdítja testét és karjait. A menekülés érdekében mindent meg kell tennie. Úgy gondolta hogy ha megszokja a fájdalmakat, vagy kikapcsolja tudata egy részét, s egy dologra koncentrál akkor elviselhetőbb és eredményesebb lesz a menekülése. Eszébe ötlött az is hogy vissza mehetne a korábban látott odúba és pihenhetne egy napot. De rájött hogy a sérülései miatt képtelen olyan magasra menni. Így tehát megalázó de egy Gilian elől menekül.
Dél felé menekül, megkerülve a Giliant, vagyis arra tart amerre eredetileg is menekült volna.

//Tévedtem, valószínűleg csak utalások lesznek rá hogy milyen erős egy Vasto Lorde, a mostani fejezetben úgy nézem Halálisten vs Quinshi lesz. Valami eldugott szervezet bosszút áll az amúgy is gyűlölt halálisteneken. Egyéb türkökkel.//
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Ulquiorra Schiffer

avatar

Hozzászólások száma : 737
Kor : 24
Tartózkodási hely : Hueco Mundo
Regisztrált : 2010. Dec. 25.

Karakterlap
Reiatsu:
5000/50000  (5000/50000)
Démonmágia:
5/50000  (5/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Erdő   Szomb. Márc. 03, 2012 7:45 pm

* Miután Hyaku elfogadta a megbízást, és nagy nehezen lekeveredett a menosok erdejébe, ahol rátalált a haldokló arrancarra aki a saját igazát mondogatta a halála előtti pillanatig, aminek bekövetkeztével lidércek kezdik el üldözni, melyből hamar kikeveredik, és belecsöppen egy harcoló lidérctömegbe, amiből könnyedén kimászik, ekkor viszont egy Gilian kezdi el üldözni, mely csak egy dolgot sugall, még pedig azt, hogy ez nem a te napod.
Gondolhatná magában az arrancar, viszont erre nincs ideje, hiszen tiszta vér, és a sebei is fájnak ami meggyengíti jelentősen, nem is beszélve a megmaradt erejéről úgy dönt, hogy megindul a Gilian irányába annyi különbséggel, hogy megpróbálja megkerülni jó tervnek hangzik, viszont az egyetlen bökkenő csak az, hogy a hatalmas lény a vér szagát követi, és nem pedig azt amit lát, de ez nem is csoda, hiszen mikor az erdőből felvillan a maszk, akkor látni lehet, hogy azon minden van a szemrészt kivéve, ami talán még meg is könnyíthetné a helyzetet ha a szaglását is el lehetne rontani. A sérült harcos megpróbál elosonni, és sikerül is megkerülni, de a lidérc is irányt vált pontosan felé. A sok rossz hír ellenére viszont egy jó hír is előbukkan, még pedig nem más, mint hogy ha Hyaku kissé jobbra eltekint, akkor megláthatja azt az odút fent az ágak környékén ahol meghúzódhatna addig amíg lepihen hogy a sebeit gyógyítsa, ám de ehhez le kéne rázni a rosszakarót is. Lássuk mit kezd magával az Arrancar.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Akemura Senshi
Vaizard
avatar

Hozzászólások száma : 234
Kor : 24
Regisztrált : 2009. Dec. 27.

Karakterlap
Reiatsu:
2008/50000  (2008/50000)
Démonmágia:
10/50000  (10/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Erdő   Csüt. Jún. 20, 2013 4:30 pm

*Egy újabb borzalmas nap köszön a halálistenre, ki továbbra is csak járja útját a Menosok erdejében hazautat keresvén az emberek világába. Tekintetén egyértelműen látszik az unalom jele, ami kissé fura, hiszen ha a környezetére nézünk, akkor rájöhetünk, hogy akármikor rátámadhatna bármi, mégis mintha ez a tény nem nagyon érdekelné, hiszen csak megy, megy és megy tovább lépésnyomokat hagyva maga után. Vajon ezúttal mi vár majd rá?*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Zaraki Kenpachi
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 925
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
14000/50000  (14000/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Erdő   Csüt. Jún. 20, 2013 5:55 pm

Ahogy haladsz a Menosok erdejében, kicsit távolabbról, a fák felől egy ismerős hangot hallasz. Errefelé rikán hallod ezt a típust. Nem egy menos üvöltött fel ezúttal, hangjából ítélve csak egy átlagos hollow lehetet. De hogy vajon Ő mit keres itt? Azt isten se tudja tán. Ha figyelmes vagy, reiatsuját is kiszúrhatod a többi hollowé közül. A legveszélyesebb, ami jelen pillanatban rád leselkedhet nem más, mint a menosok rengetege, mely ellepi az erdőt, bár ha továbbra is meghúzod magad, nyílván nem lesz problémád. Haladás közben egy sziklaszirthez érsz. Eddig minden bizonnyal észre sem vetted, hogy magaslati levegőt szívsz már, ebben a világban minden olyan más. Ha letekintesz, legalább 10 menost látsz sétálgatni, fel-alá. Céltalanul bolyongó lelkek, nem többek, ám még is veszélyesek. Oldalirányba a szirt végtelennek látszik, s a szakadéknak bár van túloldala, semmilyen ugrással nem jutsz át rajta. Az egyetlen új út az erdő felé vezet, esetleg vissza. Vagy netán ötleted van az átkeléshez? A választás csak rajtad múlik.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Akemura Senshi
Vaizard
avatar

Hozzászólások száma : 234
Kor : 24
Regisztrált : 2009. Dec. 27.

Karakterlap
Reiatsu:
2008/50000  (2008/50000)
Démonmágia:
10/50000  (10/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Erdő   Csüt. Jún. 20, 2013 8:05 pm

* Senshi útja során ismerős hangra figyel fel. Hirtelen nem tudja hova rakni, de a kilétének kiderítését  nem tartja fontosnak, így úgy dönt, hogy lélekenergiáját elnyomja lehetőleg minél jobban, majd a lehető legközelebbi menedékbe vonul remélvén hogy nem kerül harcra sor. Miután a zaj elülepszik újra előjön, és folytatja útját során. Szép lassan egy sziklaszirthez érkezik. Látván eme meredek szakadékot nem tartja hirtelen jó ötletnek a megmászását, így hát más megoldást kell találnia. Elsőnek is megpróbál figyelmesen körbenézni, neme, akad bármi eszköz a közelben ami segíthetne, ha olyasmit nem talál, akkor a fákat kezdi el méregetni, neme akad olyan amit képes lenne shikai képesség használata nélkül kidönteni, mivel számolnia kell az esetleges lebukással, és nem nagyon szeretne harcolni. Ha nem talál az utóbbi lehetőségek közül egy megoldást sem, akkor még utoljára a shunpo lehetőségét méri fel, neme lehetne azzal, és ha minden kötél szakad, akkor más választás hiányában elindul a jobb oldali irányban megkerülni az akadályt.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Zaraki Kenpachi
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 925
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
14000/50000  (14000/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Erdő   Csüt. Jún. 20, 2013 10:13 pm

Akemura akárhogy is keres egy megfelelő méretű fát: nem talál. Az összes jóval vastagabb annál, mintsem hogy azt egy zanpaktouval kivághassa, hát még ha a shikait sem szeretné hozzá használni. Ahogy próbálkozgat, ismét egy üvöltést hallhat, immáron azonban jóval közelebbről. Mintha a zavara hangok tulaja csupán pár méterre volna, ám ha körbetekint sem láthat senkit az ifjú vaizard. Szép lassan kezd besötétedni. Nem mintha alapból világos lenne a menosok erdejében, de a látási viszonyok még jobban romlanak.
Mikor Akemura alaposabban is körbetekint, észrevehet egy kunyhószerűséget az erdőben: bár a hang iránya felől. A hollowokról mindenki tudja, hogy nincs szükségük házra, s nem is szoktak házban lakni. Mi lehet hát a kis faház ezen a kellemetlen helyen? Újabb üvöltés, ezúttal még hangosabb.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Akemura Senshi
Vaizard
avatar

Hozzászólások száma : 234
Kor : 24
Regisztrált : 2009. Dec. 27.

Karakterlap
Reiatsu:
2008/50000  (2008/50000)
Démonmágia:
10/50000  (10/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Erdő   Pént. Jún. 21, 2013 12:02 pm

* Miután a vaizard átmérte helyzetét rájön, hogy esélytelen az átjutás, így kénytelen megkerülni eme akadályt, ennek érdekében már el is indulna megkerülni eme mélységet, mikor ismét meghallja azt a bizonyos ordítást. Kicsit se tetszik neki az amit hall, de egyre jobban kezdi érdekelni a hang gazdájának kiléte, ennek ellenére mégiscsak úgy dönt hogy tovább megy. Útja során a kelleténél is jobban besötétedik, ami kicsit fura érzést kelt benne, de nem vet rá nagy figyelmet, viszont út közben megpillant egy emberi épületet, ami annál inkább felkelti a figyelmét. Gőze sincs róla, hogy mégis mit keres itt egy kunyhó, de úgy dönt hogy közelebbről is átvizsgálja. Tisztában van az esetleges csapda lehetőségével, így igyekszik minél óvatosabban és csendesebben közelebb kerülni, lehetőleg a legközelebbi ablakhoz, vagy arra hasonlító szerkezetrészhez menne ha van olyan rajta, és azon tekintene be, hogy lássa mit tartalmaz az épület, ha nincs ablaka, akkor az ajtóhoz osonva résnyire nyitná, és azon keresztül lesne be, hogy lássa tiszta e a terep.



Tudván hogy egy nem barátságos személy üldözi igyekszik menedéket lelni, bár személ szerint úgy véli, hogy egy kunyhó feltűnő lenne, ezért ha esetleg beljebb is menne, akkor se maradna ott sokáig.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Zaraki Kenpachi
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 925
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
14000/50000  (14000/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Erdő   Pént. Jún. 21, 2013 10:21 pm

Ahogy betévesz a házba, orrod megcsapja az étel illata. Az egész épület egyetlen szobából áll, mely egyben szolgál konyhaként, nappaliként és hálószobaként is. Minden egy kis helyre sűrítve. Az ágyat jópár napja nem használták már. Középen egy asztal, rajta könyvek és jegyzetek tömkelege. A kis konyha-étkező részlegnél, az egyik sarokban, egy másik asztalt található, sokkal kisebb a másiknál. Ezen egy tál hús található, valamint pár konzerves étel. Sólet, csili, és hasonló földi étket elcsomagolva. Ezek minden bizonnyal még jók, a húsra ránézve.... Hát, valószínűleg már senki sem enné meg. Az egész szoba poros egy kicsit. Újabb üvöltés hangja, bár a falak ezúttal eltompítják. A közelből lépések hangját hallod. Nem kis termetűét. Minden bizonnyal egy Menos vándorol a ház környékén éppen.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Akemura Senshi
Vaizard
avatar

Hozzászólások száma : 234
Kor : 24
Regisztrált : 2009. Dec. 27.

Karakterlap
Reiatsu:
2008/50000  (2008/50000)
Démonmágia:
10/50000  (10/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Erdő   Vas. Jún. 23, 2013 6:03 pm

*Senshi bevonul a házba rossz kedve ellenére, ahol megállapítja hogy árki is lakott itt elég régóta itt állhat látván a romlott kaját. A romlott étel mellett megpillant pár konzervet is, amik egész emberinek tűnnek. Az étel illata egész fenségesnek érződik, mintha hívogatná a Vaizardot, akiben hirtelen sok emlék tör elő az emberi világról*
~ Mi lehet ez? De hiszen ez olyan mint az emberi világ egyik étele, de az nem lehet. Nem lehet, vagyis vagy csapda, vagy van erre egy átjáró, de kizárt. Biztos csapda!~
* Gondolja magába, miközben az illattól kezd egyre jobban megéhezni. Szájában össze fut a nyál, és nem nagyon tudja türtőztetni magát, vagyis elég nagy önfegyelemmel. Egy kapottat se moccan, ehelyett jobban körbenéz. Miután körbenézett rájön, hogy ez a kis kunyhó jól felszerelt, bár miután erre rájön, ismét megérzi az étel illatát, ekkor szájában egy újabb konfliktus játszódik le, és megszakad a húr, így Senshi nem tudja tovább türtőztetni magát, és ráveti magát az ételre, amit szépen be is habzsol, eközben egy újabb üvöltés hangzik fel, sőt még egy Menos is elsétál a ház mellett, vagy legalábbis a ezekből azt lehetne gondolni, ennek ellenére a Vaizard egy csöppet se törődik környezetével, jobban inkább gyomra megtöltése érdekli, pont úgy, mint egy éhező koleszos.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Zaraki Kenpachi
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 925
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
14000/50000  (14000/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Erdő   Vas. Júl. 21, 2013 11:22 am

Az étel kellemesen feltölti Senshi gyomrát szép lassan. Nem a legfinomabb, de mindenképp laktató, ami egy elég fontos szempont. A Menosok lépései egyre halkulnak, nyílván távolodnak a ház közeléből, akkor egy kis ideig csend áll be, bár ez nem tart fél percnél tovább. A sok Menos reiatsuja miatt észre sem vette, hogy egy másfajta reiatsu is jelen van. Az ajtó egy halk nyikorgás kíséretében nyílik ki, elbújni sincs idő igazán. Egy fekete kimonós, hosszú fekete hajú férfi lép be. A shinigamik jellegzetes ruházatára ismer a fekete kimonóban Senshi. Az ismeretlen nagy szemekkel tekint Akemurára. értelenkedik egy kicsit.
-Te... Te meg ki vagy? Vagyis, a nagyobb kérdés... Hogy kerülsz ide?
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Akemura Senshi
Vaizard
avatar

Hozzászólások száma : 234
Kor : 24
Regisztrált : 2009. Dec. 27.

Karakterlap
Reiatsu:
2008/50000  (2008/50000)
Démonmágia:
10/50000  (10/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Erdő   Szer. Júl. 24, 2013 8:23 pm

* Senshi buján tömi magába az étket, mely lehet egy átlag ember számára nem olyan ízletes,d e neki a mennyországot jelenti. Szép lassan gyomra megtelik, mely különösen nagy örömmel tölti el. Szép lassan a menosok is elvonulnak, amire a Vaizad továbbra se figyel fel. Már éppen az utolsó falatokat eszi, mikor egy fura személy lopódzik be a házba, melyet ő maga nem vesz észre, viszont mikor ez a személy felszólal, akkor Akemura is megfordul, olyan mértékben hogy ott helyben lezúg a székről.*
-Te... Te meg ki vagy? Vagyis, a nagyobb kérdés... Hogy kerülsz ide?
* Szólal fel az ismeretlen alak, eközben a szőke hajú férfi is feltápászkodik és jobban szemügyre veszi az illetőt. Hamar kiderül róla, hogy biza egy halálistennel van dolga. A látvány kissé meglepi, hisz sose gondolta volna, hogy halálistenek is járnak erre. Bár a Shinigami jelenléte örömet kéne okozzon a vaizardnak, az sajna nem lehet teljes, midőn pont ők azok, akik elől hajdanán ój sokáig bujdosott, így hirtelen nem tudja mit mondjon.*
- Hát.. ő. Azt hiszem erre fújt a szél, viszont ugyanezt én is kérdezhetem tőled. Hogy kerül ide egy halálisten?
* Válaszolja vissza kibújva a kérdés alól, bár van egy olyan sejtelme, hogy ez az ő háza, és étele volt, de ettől függetlenül akár még csapda is lehet. Teli gyomrának köszönhetően higgadtabb, így nem bonyolódik harcba, legalábbis igyekszik,d e ha szükséges és netalántán az illető megtámadná, akkor fejben készen áll előrántani kardját.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Zaraki Kenpachi
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 925
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
14000/50000  (14000/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Erdő   Szomb. Júl. 27, 2013 7:12 pm

Láthatóan a shinigami eléggé lesokkolt állapotban van, szinte nem is tudja mitévő legyen. Még szemét is megdörzsölin, majd magába csíp, hogy megbizonyosodjon róla, nem álmodik. Túl sok időt töltött már el Menosok közt, s rég volt már az is, hogy shinigamival találkozott volna, így Akemura reiatsujában nem is fedezi fel a kis eltérést, amely vaizard kilétére utal. Kicsit meglepi, hogy nem mutatkozott be, hiszen csak egyet jelenthet Senshi ittléte számára, legalábbis a shinigami egyetlen dologra tud gondolni...
-Téged küdltek, hogy hazavigyen... Ugye? - Kis kétségbeesés fedezhető fel hangjában, egyértelműen látszik rajta, hogy már régóta itt van. Sajnálatos módon ezt a túl hamar kimondott kérdést miután átgondolja, csalódnia kell. Hiszen megkérdezte az ismeretlen, hőgy Ő maga hogy kerül oda, így nem lehet felmentősereg.- Áh... Bocsásd meg elkapkodottságom.. Csupán-.. Már legalább két éve itt vagyok, vagyis nekem úgy tűnik. Ki tudja az időt ezen az átkozott helyen számontartani? - Teszi fel a kérdést, inkább kültőien, mintsemhogy választ várjon rá.
-Amúgy Shiko vagyok, a tizedik osztagból. Küldetésre küldtek egy három fős csapattal régebben, hogy fedezzük fel, mi is történik itt, Huece Mundoban, sok fura dolgot észletek... - Kezdi meg meséjét, miközben beljebb sétál, előkap két pohárra hasonlító valamit, láthatóan fából vannak, s egy vödörből vízzel tölti meg. Az egyiket átnyújta Senshi felé, majd leül egy székre s hátradől. Belekortyol a hideg vízbe párszor, láthatóan felfrissíti a shinigamit.
-Szóval? Te hogy kerülsz ide? - Teszi fel a kíváncsi kérdést, majd miután hallhatott rá valami választ, s amennyiben meggyőződhetett rüla, hogy Senshi nemtud kiútról, egy gúnyos mosollyal hajol a fiúhoz közelebb. - Ohh, aozn ne aggódj ááám. Én tudok egyet. - Kacsint rá, majd körbetekint, hogy van-e valaki más is a kuynhóban,m hiába egyértelmű, hogy jelen pillanatban még a ikörnyékén sincs senki más, szerencsére még hollowok sem. - Az egytlen probléma... hogy egy adjuchas őrzi.... Nem tudom, hogy miért, őrzik annyira, s hogy melyik irányból őrzika forgalmat.... De annyira nem is fontos. Sajnos, ha ki akarunk jutni, akkor valahogy el kell tűntetnünk onnan. Csak úgy mellette biztosan nem fogunk tudni elsétálni... De most, hogy te is itt vagy.... Talán van esélyünk! - Jelenti ki hatalmas mosollyal arcán.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Akemura Senshi
Vaizard
avatar

Hozzászólások száma : 234
Kor : 24
Regisztrált : 2009. Dec. 27.

Karakterlap
Reiatsu:
2008/50000  (2008/50000)
Démonmágia:
10/50000  (10/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Erdő   Vas. Aug. 25, 2013 5:58 pm

*Bár Senshi kérdésére a fiú nem reagál elsőre tökéletesen, mégis egy érdekes kérdést tesz fel.*
-Téged küdltek, hogy hazavigyen... Ugye?- * Teszi fel a kérdést a kérdésre, melyben kétségbeesés hallatszik ki. Ezt hallván a fiú aki még jó maga se tudja mi szintúgy elszomorodik. Már régóta a kiutat keresi, így sajna ő még ha akarná se tudná kivinni újdonsült barátját. Bizony, mikor a következő mondatokat kimondja Senshi kisebb bizalmat kezd érezni az újdonsült alak után, bár lehet hogy csak a kaja mellékhatása ez.*
- Áh... Bocsásd meg elkapkodottságom.. Csupán... Már legalább két éve itt vagyok, vagyis nekem úgy tűnik. Ki tudja az időt ezen az átkozott helyen számontartani?- * Természetesen ezt hallván Akemura elvigyorodik. Vigyora mint mindig kissé gonosznak tűnhet, bár nem annak szánja.*
-Amúgy Shiko vagyok, a tizedik osztagból. Küldetésre küldtek egy három fős csapattal régebben, hogy fedezzük fel, mi is történik itt, Huece Mundoban, sok fura dolgot észleltek... - * Miközben az idegen folytatja mondatát beljebb sétál, majd elővesz két eszközt és belemeríti egy folyadékba, ami olyan mint a víz, és azt átadja Senshinek, aki örömmel veszi át. Természetesen nem kortyol még bele, csak miután a másik illető meg nem tette, de még ekkor is csak kevéskét kortyol belőle.*
-Szóval? Te hogy kerülsz ide? -* Teszi fel a kérdést amire a vaizard csak így felel.*
- Vicces helyzetben vagyunk akkor barátom, hiszen én is már jó ideje itt ragadtam. Mondhatni sok furaság van erre, de sajna a kiutat én se ismerem. Amint láthatod az érkezésem óta a ruhám is alaposan megnyirbálódott, ezért a helyi viseleteket kellett átvennem, de meg kell hagyni hogy nem valami túl kényelmes. Am ne haragudj amiért még be se mutatkoztam. Senshi vagyo...- * Kezd bele a következő mondatába, majd hirtelen eszébe jut, hogy nem kéne elárulnia magát, így kissé kényesebben folytatja a mondatát.*
-...k. A tizenegyedik osztag egyik tagjaként küldtek egyszer ide hogy mérjem fel a terepet az egyik társammal,d e sajnos nem alakultak a legjobban a dolgok így itt ragadtam. A társam megölték. Ha tehetném szívesen visszamennék, de úgy látszik itt ragadtunk.-* Válaszolja a vaizard mire a másik fő elvigyorodik és miután körbenézett közelebb hajol és így szól.*
- Ohh, azon ne aggódj ááám. Én tudok egyet.- * Kezd bele a mondatában,d e már ezt is hallva Senshinek felcsillan a szeme.*
- Az egyetlen probléma... hogy egy adjuchas őrzi.... Nem tudom, hogy miért, őrzik annyira, s hogy melyik irányból őrzik a forgalmat.... De annyira nem is fontos. Sajnos, ha ki akarunk jutni, akkor valahogy el kell tüntetnünk onnan. Csak úgy mellette biztosan nem fogunk tudni elsétálni... De most, hogy te is itt vagy.... Talán van esélyünk! - * A terv Akemurának nagyon tetszik, ezért hamar elvigyorodik és rábólint. Bár nem küzdött még lidérceknél erősebb lényekkel mégis nem riad vissza a feladattól.*
- Részemről oké. Benne vagyok.- * Jelenti ki jó kedvvel, majd Shiko felé nyújtja kezét, és várja a következőket. Ha az illető megindulna, akkor ő követi. Ellenben egy tervre vár.*
- Mit tudunk erről a bizonyos adjuchasról, illetve van valami terved?- * Teszi még fel utoljára a kérdést miközben a válaszra vár.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Zaraki Kenpachi
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 925
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
14000/50000  (14000/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Erdő   Kedd Aug. 27, 2013 5:08 pm

A beleegyezésre a Shiko nevű shinigami arcára erős vigyor ül ki, ökölbe formálja kezét, s enyhén vállonveri vele Senshit. - Na, ezt már szeretem barátocskám! - Nem nagyon fogja vissza hangját, hisz habár tisztában van vele, hogy ebben az erdőben nem a legszerencsésebb dolog kiabálni, nem érzi hollowok jelenlétét a közelben, így hát nem is fogja túlzottan magát vissza. Ahogy ezzel a kis mozdulattal végzett egy asztal felé veszi az irányt, ezen vannak a papírok és könyvek. Legalább húsz különböző lap és két könyv helyezkedik el az asztalon, s a rendetlenségen az sem segít, hogy Shiko egyesével kezdi vizsgálgatnia papírlapokat, majd félredobálni. Némelyik vissza az asztalra, míg a többi a földön landol.
-Áhhá, megvan! - Kiált fel, immár kissé halkabbra véve azért a figurát. Int párat Senshinek, hogy menjen oda. Miután ezt megtette, felhajol kicsit, a papírt a másik halálstiennek - vélt - személy elé nyomja, hogy árvizslathassa. Kicsit el is hátrál az asztaltól, leül egy székre nem messze, s várja a fiú reakcióit. A papír egyikoldalán egy térképszerűség van kirajzolva. Nem épp a legszebb rajz, de eléggé érthető. Rajta vana kis kunyhó, egy közeli folyó, majd a szirtek. Utóbbinál egy kis, ám jópárszor átvastagított "X" hívja fel Senshi figyelmét, amely mellé a "kijárat" szó van írva. Nem messze ettől a kis jelzéstől a lap ugyanezen oldalán a megjelölt hely kinagyított része látható. A szirt ahogy emelkedik a földtől, s félúton egy afféle barlang van bejelölve. Apró szójegyzetek is találhatóak ezen a részén, mint például a kijárat, hollow, adjuchas és pár hasonló szó. Semmi új információval nem szolgálnak ezen felül. A lap túloldala viszont annál érdekesebb lehetne.... Ha be lenne fejezve. Ahogy Senshi megfordítja a papirost, Shiko fel is szólal.
-Sajnos csak ennyit sikerült megtudnom. Nem valami sok, de ha tovább nézelődök, rajtakapnak, azt pedig valahogy nems zerettem volna megkockáztatni. Szeretnék élve kijutni innen, amilyen információim vannak Sereteinek.... El sme hinnéd. -Nevet fel halkan, majd megvárja hogy Senshi végigolvashassa a jegyzeteket. Nem tartalmaz túl sok lényeges információt. Inkább írja le a külsejét az adjuchasnak, mintsem a képességeit. A leírás alapján a fiú arra tud esetleg tippelni, hogy valamiféle nagyranőtt majomra, esetleg gorillára hasonlíthat az ellenfél, habár egy kicsit vékonyabb és magasabb lehet annál. Képességekhez csupán egyetlen szó van bejegyezve: "szél".
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Akemura Senshi
Vaizard
avatar

Hozzászólások száma : 234
Kor : 24
Regisztrált : 2009. Dec. 27.

Karakterlap
Reiatsu:
2008/50000  (2008/50000)
Démonmágia:
10/50000  (10/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Erdő   Szer. Aug. 28, 2013 7:48 pm

* Miután Senshi beleegyezik a küldetésbe, újdonsült barátja arcára vigyor kerül, majd vállon veregeti őt. Kissé meglepi ez az egész, mégis ezt próbálja leplezni.*
- Na, ezt már szeretem barátocskám! - * Ordít fel teljesen, ami egyértelmű jele az óvatlanságnak. ennek ellenére úgy látszik szerencséjük van, mert senki se hallotta meg őket, legalábbis Senshi azt hiszi. A hangos halálisten miután végez a mondatával megindul az asztal felé, pontosabban a rendetlen asztal felé, ami tele van papírokkal. A vaizard csak ekkor veszi észre hogy a szobában eddig az is ott volt, bár lehet hogy csak az élelem hiánya miatt nem látott mást. Shiko nagy kajtatva keresni kezd a papírosok között, bár Akemurának gőze sincs, hogy mégis ezt az egészet honnan szerválta ide, hiszen mégiscsak 1 házban vannak, ahol van víz, élelem, viszonylag bútorok is, nem beszélve a papírokról. Természetesen ezt a gondolatot hamar félre dobja, mikor az illető megtalálja amit keresett.*
- Áhhá, megvan! - *Kiált fel mielőtt a papírt megkaphatná Senshi, sőt felé hajol és int neki hogy jöjjön közelebb, amit természetesen gond nélkül hajt félre a fehér ruhás alak. Természetesen hamar átnyújtja a kívánt iratot, mely hamar kiderül hogy egy térkép. Bár elsőre nehezen értelmezi, mégis hamar kiböki a szemét a többszöri áthúzással rendelkező x jel, ami egy bizonyos pontba mutat. természetesen a vaizard erőteljesen áttekinti a felrajzolt képet, látszólag tájékozódni próbál, de balszerencséjére nem ismeri fel a helyszínt, eközben észre se veszi a másik ember mozdulatait. Bár ha az x jelzés nem is lenne elég feltűnő a mellette lévő kijárat jelzés teljesen érthetővé teszi céljukat. A képen pár jelző szóra is felfigyel, mint például a hollow, bár ez még nem nagyon rémiszti meg, viszont ekkor megpillantja az adjuchast kiírást. Ezt látván megpróbálja memorizálni a képen való x jelzés és az adott szó közti távolságot. ár a személy biztos nem ott fog elhelyezkedni,de a környékét nem árt majd figyelni, gondolja magába, majd megfordítja a papírt, mire Shiko felszólal.*
-Sajnos csak ennyit sikerült megtudnom. Nem valami sok, de ha tovább nézelődök, rajtakapnak, azt pedig valahogy nem szerettem volna megkockáztatni. Szeretnék élve kijutni innen, amilyen információim vannak Sereteinek.... El sem hinnéd. - * Jelenti ki a halálisten mikor a vaizard megpillantja apapír túloldalát. Látván annak kevéske tartalmát mondhatni elszomorodik kissé,de ennek ellenére egy szó nélkül belekezd annak olvasásába. Egy leírást vél felfedezni a nem kívánt személyről, melyben mintha valami majomszerű lényre lenne utaló jelzés, ami eddig jó, de a külsőre vonatkozó leírás túl sokat nem árul el. A Belsőre való 1 jelzés viszont annál többet. Bár csak 1 szót lát kiemelve, ez mégis nagyon sokat elmagyaráz neki.*
- Szél?- * Teszi fel a kérdést, ekkor kicsit idióta fejet vág, majd ránéz az íromány alkotójára és rákérdez.*
- Mégis hogy érted hogy szél? Vagyis onnan jöttél rá hogy a széllel babrál?- * Teszi fel a kérdést, mely talán a megoldást is jelentheti. Ha az illető nem is tud sokat mondani, még az se baj, hisz már ez is eleget elárul az ellenségről. Ha netalántán nem válna okosabbá, akkor fejében megpróbálja a leírást párosítani az elemmel, majd megpróbál olyan pontokat keresni, ami lehetővé teszi a szél gerjesztését. Legelsőnek a kezek jutnak az eszébe, mint eshetékes válasz, majd ezután a száj jön szóba, netalántán az orr, majd legvégül egyéb testrész, amit az illető netalántán nem vett észre. Ha ezt megtudná mihamarabb, annak nagyon örülne, mert akkor meglenne az első pont amin keresztül lebéníthatná, ezáltal meggyengítve az ellenséget.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Zaraki Kenpachi
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 925
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
14000/50000  (14000/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Erdő   Szer. Aug. 28, 2013 9:55 pm

Shiko mosolyogva nézi végig, ahogy Senshi teljesen áttanulmányozza a leírtakat, bár nyílván nem nyújtanak túl sok információt. A képességeiről egyetlen szó talán beindítja a fiú fantáziáját, ám a nagy kérdés, hogy vajon jó irányba-e? Talán erre megoldást ad Shiko, ahogy válaszra nyitja száját. -Pontosan... szél..... Kicsit zavaros az egész, nem is vagyok benne teljesen biztos, hogy kapcsolatban áll az adjuchassal a dolog, bár ha véletlen az egész...... Akkor nagyon balszerencsés vagyok. - Sóhajt fel, miközben az egyik székhez sétál és leül. Kényelmesen hátradől, fejét felhajtja, mintha eltöprengene. Még mindig a plafont nézegeti, s elméjében mintha teljesen máshol járna, de belekezd a magyarázatába.
-Eddig akárhányszor jártam felé, hogy feltérképezzem a területet és megpróbáljak információt szerezni.... Mellesleg ez már nem kevés alkalmat jelent.... - Szakítja félbe a mondatot egy pillanatra, csupán hogy egy kis információval kiegészítse a dolgot. - Minden egyes alkalommal, mintha észrevette volna, hogy valami történik, valaki figyeli. Persze eleinte egyből futásnak eredtem, egyedül teljesen esélytelen lennék ellene. Ketten is talán csak arra leszünk elegek, hogy elvonjuk a figyelmét az átjáróról, hogy aztán gyorsan átszökhessünk. Szóval úgy tűnt, hogy észrevett, keresni kezdettm vagy valami mást... -Hangjából eltűnt az erős vidámság és a hangerő, kissé lehangoltam folytatja monológját, meséjét. - Ebben a pillanatban úgy éreztem, mintha a szél fújni kezdene.
Kis szünetet tart, láthatólag gondolkozik kicsit, bár valójából csupán próbálja felemészteni a dolgokat, esetleg kizárni a lehetőségeket, de hamar feladja. Túl sokszor próbálta már megfejteni a rejtélyt. - Tapasztalataim alapján nem nagyon szokott szél fújni ebben az átkozott erdőben. Néha megesik, de nem mondanám gyakorinak. Ebből gondolom, hogy Ő lehetett az oka. Talán így próbált megtalálni. Fogalmam sincs, hogy mi lehet pontosan a képessége. Egy biztos: erős. Már a reiatsujából meg lehet állapítani. Igazából a legjobban annak örülnék, ha valahogy sikerülne elslisszolnunk mellette, bár ez elég lehetetlennek tűnik.... - Mély levegőt vesz, majd tekintetét a frissen megismert fiúra szegezi. - Ha gondolod, megpróbálhatsz te is kilesni valamit, bár legszívesebben már úton lennék hazafelé, de ezt a döntést rád bízom. Talán jobb lenne még kicsit megfigyelni, de akárhányszor jártam arra, sosem tudtam meg semmit. Talán csak az mentett meg, hogy teljesen el tudom tüntetni a lélekjelenlétem.... - Fejezi be végül meséjét, s kérdőn, aggodalommal teli szemmel tekint Senshire, válaszra vár. Mit tegyenek ezután? Szeretné megnézni? Esetleg egyből akcióba lendüljenek? Csak tőle függ.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Akemura Senshi
Vaizard
avatar

Hozzászólások száma : 234
Kor : 24
Regisztrált : 2009. Dec. 27.

Karakterlap
Reiatsu:
2008/50000  (2008/50000)
Démonmágia:
10/50000  (10/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Erdő   Csüt. Aug. 29, 2013 7:55 pm

* Természetesen Senshi nagy figyelemmel követi Shiko összes mozdulatát várva a válaszra, mely a következő mondatokban nyilvánul meg.*
-Pontosan... szél..... Kicsit zavaros az egész, nem is vagyok benne teljesen biztos, hogy kapcsolatban áll az adjuchassal a dolog, bár ha véletlen az egész...... Akkor nagyon balszerencsés vagyok. - *Jelenti ki a halálisten, majd sóhajt egyet, viszont a másik személyt ez kicsit se vigasztalja meg, sőt a fejében egy szó is megfogalmazódik erre a kijelentésre, még pedig nem más, mint az "idióta". ennek ellenére egy szót se szól, ehelyett figyelmesen követi ideiglenes társa mozdulatait, illetve várja a történetét. Természetesen egy kis várakozási idő után az illető folytatja mondatát.*
- Minden egyes alkalommal, mintha észrevette volna, hogy valami történik, valaki figyeli. Persze eleinte egyből futásnak eredtem, egyedül teljesen esélytelen lennék ellene. Ketten is talán csak arra leszünk elegek, hogy elvonjuk a figyelmét az átjáróról, hogy aztán gyorsan átszökhessünk. Szóval úgy tűnt, hogy észrevett, keresni kezdett vagy valami mást... - * Magyarázza el az észrevételeit a halálisten, melyre bólintással válaszol a szőke hajú sebzett arcú emberke.*
- Szóval azt mondod hogy  mindig észrevett?- * Teszi fel a kérdést, ami után már vannak elképzelései. Természetesen a lehető legnagyobb figyelemmel követi a másik fél mondatait, mert tudja, hogy ez nem lesz olyan, mint eddig, bár szerencséjére ittléte alatt gyengébb lidérceken kívül nem volt mással dolga, így kissé izgatott, ezért észre se veszi a másik személy hangulatváltozását.*
- Ebben a pillanatban úgy éreztem, mintha a szél fújni kezdene.- *Folytatja a mondatát, melyben úgy látszik a lényeg fog következni, ezért természetesen Senshi még csak véletlenül se akarja kibillenteni a mondanivalójából.*
- Tapasztalataim alapján nem nagyon szokott szél fújni ebben az átkozott erdőben. Néha megesik, de nem mondanám gyakorinak. Ebből gondolom, hogy Ő lehetett az oka. Talán így próbált megtalálni. Fogalmam sincs, hogy mi lehet pontosan a képessége. Egy biztos: erős. Már a reiatsujából meg lehet állapítani. Igazából a legjobban annak örülnék, ha valahogy sikerülne elslisszolnunk mellette, bár ez elég lehetetlennek tűnik.... - * Folytatja mondatát Shiko, melyből Senshi leszűri, hogy akivel szemben állnak tényleg nem lesz piskóta, viszont ekkor kérdőre vonja magában a másik fél erejét, és megpróbálja annak reiatsuját megállapítani, illetve összehasonlítani az ő jelenlegi elnyomott lélekenergiájával. Ha ezzel megvan, akkor fejben próbálja meg összehasonlítani hogy vajon mennyi lenne az eltérés Shiko és az ő kiengedett lélekenergiája közt, már ha nincs az övé elnyomva. Ha ezzel is megvolt akkor figyelmesen követi tovább a történetet.*
- Ha gondolod, megpróbálhatsz te is kilesni valamit, bár legszívesebben már úton lennék hazafelé, de ezt a döntést rád bízom. Talán jobb lenne még kicsit megfigyelni, de akárhányszor jártam arra, sosem tudtam meg semmit. Talán csak az mentett meg, hogy teljesen el tudom tüntetni a lélekjelenlétem.... -  * Teszi fel az ajánlatot a halálisten. Mikor ezt meghallja Senshi igen csak meglepődik, sőt már már képtelenségnek tartja azt a kijelentést amit újdonsült partnere mond a lélekenergiájával szemben, hisz mindenki tudja, hogy senki se sőt még a kapitányok se képesek teljesen eltüntetni a lélekenergiájukat, és erről Akemura is meg van győződve.*
- Mégis hogy érted azt hogy teljesen el tudod tüntetni a lélekenergiád?- * Teszi fel a kérdést nagy kíváncsian. Szemmel látható módon kissé kitűnik a kételkedése, bár sok érdekes dolgot látott már, de ezt akkor se képes elhinni. Természetesen annak örülne a legjobban, ha az illető bemutatná ezt az úgy nevezett tehetséget, így meggyőződhetne arról, hogy az illető kamuzott-e vagy sem. Természetesen ha nem kamuzik, akkor ebben az esetben Akemura úgy véli hogy nagy hasznát vélné annak ha az illető megtanítaná neki a teljes lélekenergiájának eltüntetésére szolgáló módszert hisz lássuk be hiába tudja minimálisan elnyomni a sajátját, az mégsem olyan jó, mintha teljesen el tudná rejteni, így természetesen csak ez után válaszol a kérdésére.*

( Ha tényleg megteszi amit mondott akkor abban az esetben a következőt mondja.)
- Ez lenyűgöző. Meg tudnád nekem is tanítani ezt a technikát, mert talán így könnyebb dolgunk lenne.-
(Ha az illető nem bizonyítja be amit mond, akkor a következőt válaszolja Senshi)
- Úgy vélem az lenne a legjobb ha megmutatnád ezt nekem, hogy tudjak viszonyítani, így legalább ki tudjuk egymást segíteni tanítással, ha netalántán én jobban el tudom nyomni mint te.-
(Illetve ha az illető nem képes Senshi szintje alá vagy mértékéig lecsökkenteni a reiatsuját, akkor ezt mondja.)
- Nem tűnik rossznak, bár úgy vélem hogy jobban végre tudom hajtani mint te. Ha gondolod segíthetek jobban elnyomni a lélekjelenléted, így hátha több előnyünk lenne.- *
Természetesen akármelyik eshetőség is lehetséges a kis szóváltás után így folytatja mondatát.*

- Bár kockázatos lenne kettőnknek kimenni, mégis úgy vélem, hogy az lenne a legjobb, ha megnéznénk a terepet az akció előtt, így nekem is lenne fogalmam arról, hogy hogy lehetne megoldani a dolgot.- * Válaszolja Shikonak. Természetesen lelkileg ekkor már fel van készülve a dolgokra, mégis mintha kicsit imbolyogna a lélekenergiája az izgatottságtól.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Zaraki Kenpachi
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 925
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
14000/50000  (14000/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Erdő   Szomb. Szept. 07, 2013 7:20 pm

A kérdésre, miszerint mit ért az alatt, hogy teljesen el tudja rejteni a reiatsuját, legalábbis szinte teljesen, csak egy nagy mosolyt ereszt meg a fiú felé, mely utalni próbál valamire, de hogy biztos lehessen a dolgában, szavakkal is kifejti a dolgot. - Hát... Gondolom nem lépsz be egy idegen hába a Menosok erdejében úgy, hogy ne figyelnél egyfolytában a reiatsura... Még sem vetted észre, hogy bejöttem. De emellett...... - Majd félbehagyja a mondatot, hiszen ekkorra biztos már benne, hogy Senshinek is leesett a dolog: beszélgetésük alatt egy pillanatig nem figyelhetett fel a másik fél reiatsujának jelenlétére. Mintha teljesen egyedül lenne a környéken olyan, akinek reiatsujában felismerhető bármiféle shinigami jellem. Ezek után megkapja nyílván a kérdést, illetve kérést, hogy tanítsa meg neki, erre gondolkodó pózt vesz fel: hiába nincs semmi, amire támaszkodjon, mintha állát támasztaná kezével. Kicsit bizonytalanul szólal meg eleinte, bár ezt a bizonytalanságot egész hamar helyrepofozza a mondat közepére.
-Hát, igazat megvallva az nem olyan egyszerű, hogy hirtelen megtanuld. A démonmágiák közt van egy technika, amely segí a reiatsu elrejtésében. Annak ismerete nélkül elég nehéz lenne a dolog, hiszen az az alapja az egésznek. Amit én elértem vele, az csak a saját jellememnek köszönhetem. Nem sokat foglalkoztam magával a zanpaktoum használatával, nem is vagyok igazán harcos jellemű, inkább kém. Nem véletlen, hogy a csapatból én még életben vagyok, hiszen azt sem tudta az ellenség, hogy én jelen vagyok. Az egyetlen, amivel erősebb az én technikám, hogy sokat gyakoroltam, így kiismertem magát az eredeti technikát, s rájöttem egy-két buktatójára, hogyan is lehetne jobbá tenni. Sajnos nem vagyok túlzottan oktató jelleg, szóval nem tudnám szavakba önteni, bár ha foglalkozol vele a jövőben sokat, biztos vagyok benne, hogy rá fogsz jönni a dolgok rendjére és módjára. Csak érjük meg....
Fejti ki hosszasan a dolgot, amely választ adhat Senshinek. A mondandó befejeztével érkezik a válasz saját kérdésére, hogy szeretné-e felmérni a terepet. Erre csupán az ajtóra mutat, s utólag teszi hozzá a kísérőszöveget. - Csak utánad... Ne aggódj, nincs a környéken jelen pillanatban hollow, sem más ellenség. - S ez bizony válasz is lehet, hogy nem érzékelte még Senshiben a másságot, így biztos lehet a dologban.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Akemura Senshi
Vaizard
avatar

Hozzászólások száma : 234
Kor : 24
Regisztrált : 2009. Dec. 27.

Karakterlap
Reiatsu:
2008/50000  (2008/50000)
Démonmágia:
10/50000  (10/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Erdő   Szomb. Szept. 07, 2013 7:49 pm

* Senshi várja a Shinigami válaszát, melyet meg is kap.*
- Hát... Gondolom nem lépsz be egy idegen hába a Menosok erdejében úgy, hogy ne figyelnél egyfolytában a reiatsura... Még sem vetted észre, hogy bejöttem. De emellett...... -* Kezd bele a mondatába, mely lehet kissé meglepi Akemurát, bár amilyen éhes volt biztos benne hogy emiatt nem vette észre, de ekkor kétségeit egy kis érdekesség oldja fel, még pedig nem más, mint a hírtelen eltűnő lélekjelenlét. Mondhatni ekkor Akemura körül megáll az idő, mármint csak a saját szemében, és mintha tényleg nem lenne a közelében semmi. Kissé kiveri a hideg a tudattól hogy az illető igazat mondott, majd megkéri hogy segítsen megtanulni neki ezt a technikát, mire ezt a választ kapja.*
- Hát, igazat megvallva az nem olyan egyszerű, hogy hirtelen megtanuld. A démonmágiák közt van egy technika, amely segít a reiatsu elrejtésében. Annak ismerete nélkül elég nehéz lenne a dolog, hiszen az az alapja az egésznek. Amit én elértem vele, az csak a saját jellememnek köszönhetem. Nem sokat foglalkoztam magával a zanpaktoum használatával, nem is vagyok igazán harcos jellemű, inkább kém. Nem véletlen, hogy a csapatból én még életben vagyok, hiszen azt sem tudta az ellenség, hogy én jelen vagyok. Az egyetlen, amivel erősebb az én technikám, hogy sokat gyakoroltam, így kiismertem magát az eredeti technikát, s rájöttem egy-két buktatójára, hogyan is lehetne jobbá tenni. Sajnos nem vagyok túlzottan oktató jelleg, szóval nem tudnám szavakba önteni, bár ha foglalkozol vele a jövőben sokat, biztos vagyok benne, hogy rá fogsz jönni a dolgok rendjére és módjára. Csak érjük meg....-* Jelenti ki Shiko, mely teljesen meglepi a vaizardot. Bár sokat szolgált a tiszta lelkek városának, mégis még soha nem találkozott kémekkel, és egészen eddig úgy hitte hogy nála jobban senki sem képes elrejteni a lélekenergiáját. Bár ez szomorúsággal tölti el, mégis ennek ellenére örömöt is okoz neki. A tudat hogy van hova fejlődnie kissé felvillanyozza. Természetesen ezen már csak az javít, hogy alkalma adódott egy úgy mond "társsal" beszélnie, ami még jobb kedvre deríti. Természetesen ezután kifejti a mondandóját, melyben kinyilvánítja terepszemlei kíváncsiságát, melyre a shinigami az ajtó felé mutat és így szól.*
- Csak utánad... Ne aggódj, nincs a környéken jelen pillanatban hollow, sem más ellenség. -
* Természetesen Akemura megindul az ajtó felé, eközben elgondolkodik, hogy vajon ő mi is pontosan.
Emlékében felbukkan a kép Démonvillámról, ahogy megjelenik rajta a maszk, illetve arról a pillanatról, amikor ugyanazt a lidérc maszkot letépte a saját arcáról és megpillantotta, de mégsem tudta mégis mi is pontosan ő? Bár ezen kérdésen filózik, mégis fél figyelemmel a környezetét figyeli, mármint igyekszik nem nekimenni az ajtónak, illetve megvárja újdonsült társát, mielőtt kinyitná az ajtót és kilépne. Ezek után már csak követi, kissé nagyobb nyugalommal.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Zaraki Kenpachi
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 925
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
14000/50000  (14000/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Erdő   Pént. Szept. 13, 2013 8:09 pm

Hamarosan útra indulnak hát, hogy megközelítsék a helyszínt, ahol Huece Mundoból a kiúőt található, vissza az élők világába, esetleg Soul Societybe. Ha sikerülne kijutniuk, már csak a döntéseiktől függ, hogy ki merre, milyen céllal. Hosszasan sétálnak egy adott irányba, a hollowokat ügyesen elkerülgetve. Jó fél órán keresztül kell Senshinek a shinigamit követnie, míg meg nem áll, elbújik egyik óriásra nőtt fa mögé, s némán int a fiúnak, hogy Ő is tegyen hasonlóképp. Mikor már elég közel van hozzá Akemura, hogy elég legyen suttognia, csupán akkor mutat el egy irányba, s teszi hozzá a lehető leghalkabban a dolgokat.
-Ott ni. A sziklaszirten. - S nem is mondd többet, hiszen tudja: feleseleges lenne. Ha Senshi eltekint az irányba, amerre Shiko mutatott, egy szirtet láthat, melynek oldalában egy barlang található. Elég messze van, hogy a táv biztonságosnak tűnjön, de hamar kiszúrhatja a fehérbe és szürkébe burkolt hollowot: az adjuchast. Ahogy észreveszi azt, a levegő mintha kicsit lehűlne, s hűs szellő járná körbe őket. Shiko láthatólag a lehető legjobban meghúzza magát a fa mögött, s egy szót sem szól. A legkevésbé sem szeretné megkockáztatni, hogy lebukjon. A kérdés csupán, hogy Senshi hogy dönt, mitévő lesz a szituációban.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Akemura Senshi
Vaizard
avatar

Hozzászólások száma : 234
Kor : 24
Regisztrált : 2009. Dec. 27.

Karakterlap
Reiatsu:
2008/50000  (2008/50000)
Démonmágia:
10/50000  (10/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Erdő   Szomb. Szept. 14, 2013 6:21 am

* Akemura követi Shikot hosszú útjukon a külvilágba, remélvén, hogy sikerül a tervük. A halálisten ügyesen kerülgeti a lidérceket, amire Senshi is felfigyel. Kb fél óra múlva a shinigami megáll, majd fedezékbe vonul és int a vaizardnak is, hogy egyen ugyanígy. Természetesen a személy a hozzá legközelebbi fához húzódik, és türelemmel vár. Kis várakozás után kitekint, majd megpróbál közelebb jutni társához, aki ezután a következőt súgja neki*
-Ott ni. A sziklaszirten. - * Jelenti ki, azután a szőke vaizard keresni kezdi az említett sziklaszirtet abban az irányban amerre Shiko mutat, és lám megpillantja a személyt. Ekkor a célszemély egy barlang előtt van elfoglalva. Színe egyszerre fehér és szürke. Mondhatni úgy néz ki, mint egy rosszul kimosott fehér ing, bár ez nem zavarja meg a vaizardot, aki ekkor reiatsut próbál felmérni az illetőn, de ezt hirtelen valami megzavarja, méghozzá nem más, mint a levegő lehülése. Bár ez csak pillanatnyira zavarja meg az illetőt, ő mégis kockáztatva megpróbálja elsőnek felmérni a lény reiatsuját, majd megpróbálja a sajátjához hasonlítani. HA ez sikerül neki, akkor megpróbál olyan pontokat keresni a lényen, amik talán a legjobban sebezhető kritikus pontoknak mondható, illetve keresni kezd olyan nyúlványokat, vagy elváltozásokat, melyekkel képes bármi speciális "támadást" előidézni. Azt reméli, hogy eközben a halálisten figyeli, hogy mennyire vannak lebukás veszélyben, és hogy szól neki ha távozni kell, de igyekszik ő is csendben figyelni a jeleket. Ha sikerülne végezniük mielőtt észrevennék őket, akkor Akemura int Shikonak, hogy távozhatnak, és reméli hogy feltűnésmentesen sikerül is ez nekik. Ha nem sikerülne, akkor viszont túl sok választás nincs.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Sponsored content




TémanyitásTárgy: Re: Erdő   

Vissza az elejére Go down
 
Erdő
Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
3 / 4 oldalUgrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» Erdőségek
» Erdőségek
» Fenyőerdők
» Fumiyuubo erdőség
» Erdőségek

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Bleach Szerepjáték (FRPG) :: Hueco Mundo :: Menosok erdeje-
Ugrás: