Bleach Szerepjáték (FRPG)

A Bleach nevű anime alapján elkészített FRPG
 
HomeGy.I.K.KeresésTaglistaCsoportokRegisztrációBelépés

Share | 
 

 Erdő

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
Ugrás a köv. oldalra: : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
SzerzőÜzenet
Kainu_Anatamaru
Vaizard
avatar

Hozzászólások száma : 186
Regisztrált : 2009. Apr. 19.

Karakterlap
Reiatsu:
480/50000  (480/50000)
Démonmágia:
40/50000  (40/50000)

TémanyitásTéma: Re: Erdő   Szer. Máj. 06, 2009 9:09 am

*Mikor látja a felé közeledő lábat, magában szitkozódni kezd, de nincs ideje rá, hogy tököljön, félre ugrik a láb elől, majd újra támad, zanpaktouját belevágja a hollow lábának ízületébe. Hátába fájdalom nyilall, a seb amin kezdett megalvadni a vér újra vérezni kezd.*
~A fene, kezd durvulni a harc.~
*Észre veszi a hollow hátán megjelenő arrancart, de nem tudja hova tenni az alakot.*
~Olyan, mint egy vaizard, de a lélekereje, valahogy egészen más, mint a miénk, nem igazán foglalkozik tovább a dologgal inkább újra Maiko felé fordul.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Tezuka Maiko
Vaizard
avatar

Hozzászólások száma : 472
Kor : 22
Tartózkodási hely : Magyarország, Dombóvár
Regisztrált : 2009. Apr. 23.

Karakterlap
Reiatsu:
245/50000  (245/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTéma: Re: Erdő   Szer. Máj. 06, 2009 9:52 am

*Körültte lévő lábak nem tudják izgatni most ebben a pillanatban, úgysem tehet ellenük semmit se amíg le nem rendezi gondolatait és ezt a sok történést ami vele történik. Maiko újra hallja a hangot, amitől hosszasan kirázza a hideg, és érzi a terjeszkedő maszkot az arcán, ettől majdnem már pánikba esik, gyorsabban veszi a levegőt, és érzi, hogy valami nincs rendben vele az biztos. Hallja Anatamaru hangját, száját kinyitná, de hang nem jön belőle. Nem mer felnézni a fiúra, most biztos szörnyű látványt nyújthat. Megpróbál nyugodt maradni, de kevés sikerrel. A múltban már történt ilyen, de akkor nem volt ekkora baj. Elkezd remegni, kezével még mindig a maszkját fogja.*
~ Mért történik ez velem?! ~
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Zakai Rasi
Shinigami
avatar

Hozzászólások száma : 56
Tartózkodási hely : Budapest/Nyáregyháza
Regisztrált : 2009. Apr. 16.

Karakterlap
Reiatsu:
206/50000  (206/50000)
Démonmágia:
50000/50000  (50000/50000)

TémanyitásTéma: Re: Erdő   Szer. Máj. 06, 2009 12:46 pm

~Fene ezt a tüske rengeteget nem látni semmit.De az arrancart annál inkább talán ő az aki az állomáson volt.Amíg nem támad nem ellnség.De addig a hollow lábakat szedünk szét.*Rasi az egyik közelébe levő lábba be nyomta a kardját amíg godolkozik.~Amíg nem jön semmi új addig piheni kéne.Elég rég óta harcolok.Az a baj hogy Yakumit talán megölte megkéne keresni őt.de amíg ezek fent vannak addig veszélyes köztük mendegélni.Addig megfigyeljük az arrancart.Hisz lentről látni látom de az a kérdés hogy ő fentről lát-e engem?
*Rasi amíg probálja megválaszolni ezeket le ül a földre.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Akki Enzeru
Arrancar
avatar

Hozzászólások száma : 29
Kor : 29
Tartózkodási hely : Dombegyház
Regisztrált : 2009. Apr. 19.

Karakterlap
Reiatsu:
295/50000  (295/50000)
Démonmágia:
50000/50000  (50000/50000)

TémanyitásTéma: Re: Erdő   Szer. Máj. 06, 2009 3:30 pm

Enzeru követte a Shinigami-kat egészen egy erdőig közben a reitsuját végig pumpálva. Ahogy odaért elrejtőzött és próbálta az ott lévők Reiutsujából kikövetkeztetni, ki mennyire erős. Közben az egyik Arrancar a keresett Hollow hátán van, Enzeru leült és gondolkodóba esett. A nap szelíden cirógatta arcát.
* A két Shinigami-nak már éreztem a reitsu-ját, azonban van még itt pár lélek akikről sokat nem tudok így kénytelen vagyok megpróbálni kiérezni a harcstílusukat, sajna nehéz lesz mivel a rengeteg reitsu kavalkád megnehezíti a dolgom. Van egy Arrancar is...sajna nem tudom ki lehet az a reitsuk véget, de azt tudom, hogy velem jött ide.* - Gondolkodik és teljesen elengedi testét és koncentrál.
* Van ott két se nem Shinigami se nem Arrancar jellegű reitsu. Valószínűleg Vizard...a fene erős ellenfelek, de mintha történne az egyikkel valami... mintha a reitsuját nem tudná kontrollálni és viaskodik benne...mintha kiakarna törni...ebből még gond lehet...régebben hallottam róluk de még nem volt szerencsém harcolni egy ellen se - röpke mosoly szökött arcára - a másik érezhetően aggódik a másikért...neki is jóval nagyobb a reutsuja mint a többieknek és azt hiszem még nem mutatták meg teljes erejüket...tovább...van Egy bounto aki láthatólag csak szemléli harcot. Rólla is hallotam már egyett mást. Bábjai vannak amiket úgy használ mint mi a katanánkat. De a reitsuja jóval magasabb a többieknél valamivel alacsonyabb az enyémnél...a két Shinigami elég gyengének tűnik már, az egyik a földön ül a másik éppen a hollow-nak akar neki menni. Ahogy érzem a Hollow-on sok támadás csattant, de semmi baja vagyis nem sok változás van reitsujába, de lehet ha le is gyengülne nem érezném mivel összezavarja a rólal alkotott képemet...* - gondolta Enzeru miközben felállt, mert megérkeztek mögé a maradék Arrancar-ok. Nem tudta kik azok de annyira nem is érdekelte....félválról odavette te nekik.
- Megpróbálom elterelni a figyelmüket és megpróbálom elcsalni az illetéktelen lényeket. ti addig a hollow-val foglalkozzatok. próbáljátok lebénítani és követlen a feje alatt nyissatok egy garganatát úgy, hogy bele essen szóval minden csápja és végtagja elférjen benne és ne legyen ideje reagálni és kimászni belőle. lehetséges ekkora Garganatát csinálni csak mind a hárman kelletek hozzá...ne foglalkozzatok a körülöttetek lévőekkel majd én fedezlek benneteket, csak a Hollow-val és a garganatával törődjetek. - Mondta Enzeru miközben arcára a megtestesült harci vágy költözött mintha az ördög csábította volna egy tüzes táncra. Az arca már kezdte tükrözni a nevét...Akki Enzeru az ördög testőre...A tájat a porfelhők uralták és csak néhol látszott egy egy tiszta terület hol a füvek a folyton változó Reitsuk-tól és támadásoktól ide-oda libegtek. A nap a fák koronáin át-át libben épp annyira, hogy az eseményeket teljesen megvilágította. Az Arrancar-ok elsuhannak a feje felett a Hollow felé... Enzeru lassan elindult a fák között katanáját kivonva a hüvelyéből ami éles magas hangot adott. kardját egyenesen előre nyújtotta. A Karja és a Katanája mintha eggyé vált volna és erős kéken elkezdett világítani. Körülötte a kisebb kavicsok felemelkedtek a por eliszkolt körülötte.
* Itt az alakalom már nem tudok magamon uralkodni...figyelni kell mindenkire és védeni a többieket. Megpróbálom előhívni a kardomat majd a Hollow és az ellenfelei közé menni és feltartóztatni azokat akik harcolnak a Hollow-val, legjobb lenne ha az elé a Shinigami elé próbálok menni aki éppen lesújtani próbál a Hollow-ra. Amint sikerül átváltoznom megpróbálom magam köré húzni Tageisei Tate-t - Sokoldalú védelmet ami a több irányból jövő támadások ellen teljesen megfelelne. Ha sikerül útját állnom a Shinigami-nak a Shunkan Lou - pillanat után-nal egy Rairin Hero-t próbálok ereszteni a hasa aljába. A szárnyaimmal megpróbálom a fáradtnak tűnő Shinigamit kivonni a forgalomból egy darabig, de remélem Pokoli Túrára tudom kötelezni a szárnyaim segítségével. Kyouaku Haikingu - pokoli túra azért remélem más károkat is okozz benne... Az éppen önuralmát vesztett vizard ellen egy Rairin Shakkahou - A Pokol Lángja-t próbálok használni arra épen elégnek kell lennie, hogy vissza zökkenjen a saját énjéhez. Majd a kardom segítségével Naraku Hateshinaku Kousen Kuyashisa - A pokol örökké tartó fájdalma-t a másik Vizard ellen próbálom használni. nagyon sok kárt nem tesz benne, de mivel most nem figyel és lassabb lesz a reakciója remélhetőleg letudom lassítani a mozgását esetleg visszavonulásra is utasíthatom evvel. Majd a Bountóra nézek s megpróbálom kifürkészni a gondolatait és addig nem támadni meg míg ő nem lép...rá viszont nagyon kell ügyeljek végig. Elejétől a végéig rajta kell tartanom a szemem és ha megindulna valamikor a Hollow felé a szárnyaimmal megpróbálom útját állni és eközben elé Sonido-zni. Még szerencse, hogy a szárnyaimmal remekül tudok védekezni. A támadások közben végig figyelnem kell a védekezésre és a hátam mögött ügyködő Arrancar-okra...Ha közben jönne még valaki aki nem Arrancar vagy Hollow akkor arra is megpróbálok egy Rairin Hero-t ereszteni...biztos ami biztos. Nha gyerünk. * - Gondolta Enzeru mire szóra nyította a száját.
- Henbou Kankyou Jigoku , Konran Heijin - Változtasd át Pokollá a környezetet, Káosz penge!

// a jelenlévők tiszteletére egy kisebb postot bátorkodtam be biggyeszteni//


A hozzászólást Akki Enzeru összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Máj. 06, 2009 4:13 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Sentor

avatar

Hozzászólások száma : 140
Kor : 24
Tartózkodási hely : Tamási vagy Pécs
Regisztrált : 2009. Apr. 15.

Karakterlap
Reiatsu:
961/50000  (961/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTéma: Re: Erdő   Szer. Máj. 06, 2009 4:10 pm

*Az egyik fán ami még viszonylag stabil és egy kisebb távolságra van a hollowtól megjelenik egy fekete, árnyékokat köpő kard. Sentor kényelmesen nekitámasztja a hátát a fának és miközben összerakja és biztonságba helyezi az újonnan szerzett fényképezőgépet körülkémlel a nem túl épületes látványt nyújtó csatatéren*
~Jéé itt van pár halálisten, remélem egyik se ismer meg mert a végén még jelentené a "szellememet" a Főparancsnoknál... Hopp nicsak valami rokonfélék is vannak itt a közelben, de úgy érzem, nem esne jól se nekik se nekem egy meleg "családi" ölelés... De bátor az a felső, hogy csak így neki megy ennek a dögnek... Huhha az enyémeknek elég szarul áll a szénájuk, ráadásul Maikónak, még nehezíti is a helyzetét a belső hollow... Úgy érzem segítenem kéne nekik~
*Beállítja a fényképezőt benyomja az időzítőt, sorozatra teszi és elugrik a fáról. Kb valahol az Anatamaru melletti láb tetején landol és finoman a kardját beleszúrva, és ezzel fagyasztva az ereszkedik le a másik vaizard mellé*
Nah mi a nagy helyzet? Valld be hogy örülsz, hogy itt vagyok.*A kérdés feltétele közben hamiskás mosoly villan át az arcán és kihasználva a gyorsaságát megpróbálja védeni a rá zúduló csapásokat.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Minato Angelote
Arrancar
avatar

Hozzászólások száma : 320
Regisztrált : 2009. Apr. 22.

Karakterlap
Reiatsu:
1190/50000  (1190/50000)
Démonmágia:
10/50000  (10/50000)

TémanyitásTéma: Re: Erdő   Szer. Máj. 06, 2009 6:09 pm

*miközben a hollowt csapkodja izzó kardjával és eszeveszetten tépi karmaival Minato megpróbálja körbekémlelni a terepet,mivel erre nem sok lehetősége volt,mert a harctól megbolondulva rögtön rávetette magát a hollowra*
~na szóval,ha jól látom,van kettő shinigami,három ismeretlen ééés ha jól érzem van itt egy eléggé erős arrancar is.Ez jó kis bulinak igérkezik!Nem hiszem hogy oda kéne mennem az idegenekhez,az egyikük különös lélekenergiát bocsát ki.Úgy tűnik növekszik a reiatsuja.Ebben az esetben csak odaugrok és segitek a harmadiknak a védekezésben~
*A Sonidot felhasználva minato egy pillanat alatt ottermett Sentor mellett és nekilátott a csápok kaszabolásának*
-hello,jöttem segiteni,látom eléggé nagy szarban vagytok.


A hozzászólást Minato Angelote összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Máj. 06, 2009 6:40 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Zaraki Kenpachi
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 925
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
14000/50000  (14000/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTéma: Re: Erdő   Hétf. Máj. 11, 2009 4:36 pm

//Elnézést a lasús reagért, sok doglom volt, mgév an is, de megpróbálok azért napi siznten írni, ha reagoltok//
*Elsőként Maiko törétnéseit írnám le. A lány már teljesen eszméletét veszti, saját belső világában ébred fel //Ennek ltére van hozva már 1 topic//, testét képtelen irányítani, ekzd elszabadulni, rajta pedig a hollowmaszk teljesen megejlenik. Hoirtelen egy tatalmas reiatsu hullám érkezik belőle, akkora, hogy Enzeru támadását is elveri, de ez az energiahullám hamar elhal, és mrá csak a lány áll ott, maszkban. Persze ekkor még a legtöbben valószínűleg nem is sejtik, hogy ő perpillanat nincs jelen, képtelen válaszolni. Pár mádosperces néma csend a részérőúl, majd oldalra tekint Anatamarura, kezét kinyújta felé, sőt, mi több mgé emg is ugrik az irányába, jól láthatóan támadó szándéákkal, hogy elkapja a fiú fejét.*

*A shinigami //Rasi// ugyan csapkodja a hollow lábat eleinte, ám az semmit sme reagál rá, mikor nicnsenek behajlított állapotban, és ha enma gyengeontot ütik, azok még csak meg sem karistolódnak. Ugyanez értcényes Minatora és Sentorra, akik még csak most érkeztek meg, de ők ezt eddig talán nem is tudhatták. Rasi viszont leült, és pont ebbena pillanabtban, egy láb csapódik fel előtte, mely egyből le is csapódik a fiú felé, ha nem ugrik el, vagy védekezik valamilyen módon, valószínűleg halálos sebet kap.*

*Hogy pontosan Enzeru táamdásaira mi történik, azt nem modnom még meg, hiszen le kell, hogy reagálják a többieknek is, csak akkor dől el, hogy mi lesz, persze már táamdhatja a kvöetkező kört, elsőre nem valószínű, hogy betalál, kivéve annak, aki figyelmetlen.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Minato Angelote
Arrancar
avatar

Hozzászólások száma : 320
Regisztrált : 2009. Apr. 22.

Karakterlap
Reiatsu:
1190/50000  (1190/50000)
Démonmágia:
10/50000  (10/50000)

TémanyitásTéma: Re: Erdő   Hétf. Máj. 11, 2009 5:52 pm

~a francba,ennek az izének túl erős páncélja van,még csak egy karcolást sem tudok ejteni rajta!~
*harc közben minato egy elképesztő energiahullámra lesz figyelmes,mely majdnem ledönti a lábáról*
~vááá.ez meg mi volt?~
*ekkor észreveszi a lányt,aki az előbb még eszméletlenül feküdt a földön.mikor alaposabban szemügyre vette,minato egy maszkot vélt fölfedezni a lány arcán.ekkor gyorsan odafordult a másik sebesülthöz,aki látszólag még magánál volt*
-te ott.ezzel a csajjal meg mi...-
*de kérdését nem tudta befejezni,a lány kardját hátraszegezve ugrott oda a sebesült fiúhoz.minato megindulna segiteni,ám egy láb csapódik be a földbe pár centivel előtte.*
~igy nem tudok segiteni,ha még a saját védelmemet sem tudom biztositani.pedig jó lenne sietni,különben ez a csaj lenyisszantja a csávó fejét.és még itt van a másik arrancar is,remélem semmien nagy dobásra nem készül,vagy ha készül is,legalább szóljon mielőtt véghez viszi~
*közben próbál kikeveredni a lábak sűrűjéből,hogy egy kicsit átgondolja,mit is kéne tennie,mert ha igy folytatják,nem sok minden marad belőlük*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Kainu_Anatamaru
Vaizard
avatar

Hozzászólások száma : 186
Regisztrált : 2009. Apr. 19.

Karakterlap
Reiatsu:
480/50000  (480/50000)
Démonmágia:
40/50000  (40/50000)

TémanyitásTéma: Re: Erdő   Csüt. Máj. 14, 2009 6:28 pm

*Mikor észleli az arrancar támadását védekezőlég felemeli kardját, de mint utólag kiderül ez hiába való. A mellette álló lány lélek ereje, még kis híján őt is ledönti lábáról. Azonnal felé fordúl, elsőnek nem következtet rosszra ám mikor a lány rá támad azonnal védekezni kezd. Szabad kezével megragadja a lány csuklóját és hátra csavarja, kardjával pedig ellenfele kardját szorítja le.*
-Maiko! Mit csinálsz? Nem én vagyok az ellenfeled, hanem az a hollow!
*Elrugaszkodik Maikotól és pár méterrel arrébb ér földet.*
~A fene, ha most harcolnom kell vele akkor vége, alig bírom fenntartani a kardomat, nem hogy még küzdjek is vele. Mi történhetett?~
-Maiko nyugodj meg!
*Kardját maga elé tartja, félszemmel Minatora néz.*
-Nem tudom, hogy mi van vele! Ha segíteni akarsz keresd meg azt aki ránk támadt!
*Sentor felé fordúl.*
-Na drága barátom, most, hogy te is csatlakoztál segíts neki elkapni a támadót én addig foglalkozok Maikóval!


A hozzászólást Kainu_Anatamaru összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Máj. 15, 2009 2:09 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Sentor

avatar

Hozzászólások száma : 140
Kor : 24
Tartózkodási hely : Tamási vagy Pécs
Regisztrált : 2009. Apr. 15.

Karakterlap
Reiatsu:
961/50000  (961/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTéma: Re: Erdő   Csüt. Máj. 14, 2009 7:05 pm

*Kicsit meglepődik mikor megérzi a hirtelen felépő bár egy kicsit eltorzult szellemi energiát ami feltehetően Maikóbol árad*
Nem is tudtam, hogy ilyen erős vagy kislány
*Hátranéz a válla fölött, de ekkor látja, hogy a csaj rátamádt Anatamarura, és már nem egészen önmaga. Szólni akar, hogy segít, de Anatamaru beléfojtja a szót.*
Tőőőlem, ha elbírsz ennyivel egyszerre, akkor hajrá!
*Vállat ránt és nagysebességre kapcsol.*
Te menny a földön én majd ugrálok, hidd el legyorsullak.
*Kicsit furán rámosolyog a "segítőjére" és elindul a hollow lábakon ugrálva. Ha meglátja valamelyik arrancart akkor neki megy, és kegyetlenül sok helyen csapkodja, hogy minél jobban fagyjon.*
Amúgy ki vagy? *Kérdezi a "társát" ha még ott van a közelben.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Zakai Rasi
Shinigami
avatar

Hozzászólások száma : 56
Tartózkodási hely : Budapest/Nyáregyháza
Regisztrált : 2009. Apr. 16.

Karakterlap
Reiatsu:
206/50000  (206/50000)
Démonmágia:
50000/50000  (50000/50000)

TémanyitásTéma: Re: Erdő   Pént. Máj. 15, 2009 5:01 pm

~Ez a szellemi energia hullám honnan jöhetett.Ezen rágódni most nincs idő.Főleg hogy ennyien vagyunk.Na ha így össze gyűltünk akkor talán nem is kéne harcolnom.Van egy fent a levegőben pár darab a közelében a többit még nem tudom hol tartózkodik.*Rasi hirtelen látja hogy az egyik láb felé tart és rögtön kardjáért kap és így sikerült félre irányítania a lábat majdnem egy másik lábba.~Na ez meglepett jobb ha magasabb helyre megyek azonnal.Talán a hollown lesz még egy kis rész ahol nem támadják meg.amíg oda érek körbe nézhetek hogy ki van itt.Addig is jól körbe kell nézni hogy ki lehet barát és ki lesz az ellenség és barát.*Rasi elkezd a hollow felé haladni a lábain ugrálva közben fürkészi a területet.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Zaraki Kenpachi
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 925
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
14000/50000  (14000/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTéma: Re: Erdő   Szomb. Máj. 16, 2009 12:52 pm

*Rasi ahogy halad,e gyra csak lábak vágódnak fel előtte, pontosabban kicsit átlósan előtte, az egyik azonban úgy, hgoy a láb "éle" pont felé néz, felvágódik, dee Rasi már képtelen megállni, egyenesen a láb felé száguldozik, azonban az utolsó pillanabtan, mikor már amjdnem belevágódott, s a láb kettészelte volna, akkor hirtelene gy fekete ruhás alak suhant el a srác előtt, a ábat ketétnyisszantva. Bizony, Yakumi az. * -Jól vagy fiú? Figyelj kicsit jobban, ha úgy gondolod nem tudsz mit tenni, menekülj! Vagy használd a zanpktoud! *Azzal ahogy jött, gúy ávozik tovább, egyensena hollow felé tartva.*

*Mindeközben Anatamaru megpróbálja Maikot viszsatartani, ekkor még tényleg csak amszkja van rajta, nem tudni mi történhetet, ám valami fehér kezd mellkasának közepéből szibáropgni, s pár másodperc múlva egy lyuk alakul ki. Pont oylan lyuk, amilyen a hollowoknak is van! Mostanra az arrancarok valószínűleg már gondolhatják, hogy mi is történt valójából a lánnyal. Közben az eszméletét vesztett Maiko, avagy a hollow ami lett belőle megindul egyenesen Minato felé, ököllel hatalmasat suhintva felé, ha nem tér ki, láthatóan hatalmas baj fogja érni, ded mikor az ütéssle végzett a hollow, egyből megugrik ismét Anatamaru felé, a levegőbe ugrik, s pont rá fog ugrani. Hatalmas erővel száguldozik felé.*

*Santor is eoprsze halad,e gyre jobban, ám hirtelen a föld alól törnek fel azoka mkis szörnyek, akik a ahrc elején is. Gyengék, páncéljuk niscn, de rengetegen vanak, a vaizard útját állva. Sorra ugrálnak rá, hogy karmaikkal sebezzék meg őt.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Kainu_Anatamaru
Vaizard
avatar

Hozzászólások száma : 186
Regisztrált : 2009. Apr. 19.

Karakterlap
Reiatsu:
480/50000  (480/50000)
Démonmágia:
40/50000  (40/50000)

TémanyitásTéma: Re: Erdő   Szomb. Máj. 16, 2009 1:07 pm

*Nem foglalkozik másokkal csak Maikora koncentrál. Mikor az megindul segítőjük felé rá támadna, de a lány gyorsan rá ront. Nem késlekedik, kardját leszúrja, majd kezét előre tartja. Lélek erejét karjába összpontosítja és az utolsó cseppet is kiadja a következő támadással.*
-4. Hadou: Byakuray! *Tenyeréből villám robban ki egyenesen a lány felé, ha eltalálja van rá esély, hogy egy kis időre kiüti vele. Mind azon által ezzel a támadással magát is elintézte, fél térdre ereszkedik, zanpaktouja vissza alakul normál formába. Anatamaru kifáradva liheg, de ha kell addig folytatja a harcot, akár puszta kézzel is. ameddig Maiko újra normális nem lesz, vagy ő maga bele nem pusztul.*
-Igyekezettek aztán meg gyertek vissza segíteni! *Kiálltja Sentor és Minato felé.*


A hozzászólást Kainu_Anatamaru összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Jún. 04, 2009 3:09 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Minato Angelote
Arrancar
avatar

Hozzászólások száma : 320
Regisztrált : 2009. Apr. 22.

Karakterlap
Reiatsu:
1190/50000  (1190/50000)
Démonmágia:
10/50000  (10/50000)

TémanyitásTéma: Re: Erdő   Hétf. Máj. 18, 2009 6:59 pm

*Minato egy helyben állva vagdalja a hollowt.mikor felnéz látja,hogy a lány egyenesen őt támadja,méghozzá puszta kézzel.Elugrani nincs ideje igy kardjának lapjával próbálja háritani az ütést.Mikor az ütés eléri a kardot Minato hátracsúszik pár métert,de még megtartja.Egy lökéssel próbálja eltávolitani ellenfelét a közeléből.Maiko felhasználva a lökés erejét átrugaszkodik anatamaruhoz,igy minato ismét csak szemlélője az eseményeknek egészen addig,mig "parancsot" nem kap az ismeretlen,már félholt fiútól*
-Szerintem a haverod elég ahhoz,hogy a támadó után menjen.Előbb el is éri mint én.
~hogy nézne már ki,hogyha megtámadnám a saját fajtámat.valahogy rá kell beszélnem,hogy ittmaradhassak,viszont ha elárulom mi vagyok,talán ellenm fordul~
-Inkább segitek itt,már alig állsz a lábadon!
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Sentor

avatar

Hozzászólások száma : 140
Kor : 24
Tartózkodási hely : Tamási vagy Pécs
Regisztrált : 2009. Apr. 15.

Karakterlap
Reiatsu:
961/50000  (961/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTéma: Re: Erdő   Kedd. Máj. 19, 2009 3:29 pm

*Ugrás közben nekiesik valami.*
Kis g*ci!*Mondja kicsit fancsali pofával, de amikor lenéz, és meglátja, hogy jönnek a kicsi "haverjai" is akkor már megilyed, de a plusz rátapadt súly ellenére is kihasználva a sebességét elugrál előlük, és próbál minél tőbbet kettécsapni, csak simán, hogy ne fogyjon túlzottan a reiatsuja.*
Mennyien vagytok még? Eszem a szivatek...*Mintha ez lenne a végszó most csattan eggyet az előre beálított vaku így megörökítve, azt ahogy harcol a kis izékkal. Ezután a fényképező is visszasüpped a várakozásba.*
Ejj, ejj mosolyognom kellett volna.*Kicsit skizofrénak tűnik így magában beszélve, de őt ez nem zavarja. Valamikor ekkor hallja meg Anatamaru kiáltását, és egy hárítás és vágás közben visszakiabál neki.*
Oké majd az új haverunk segít rajtad addig én megpróbálok kezdeni valamit a tőbbi cuccal ami itt van. *Próbálja minél gyorsabban elintézni a dögöket minél kevesebb sérüléssel, mert abból nem visel el túl sokat. Ha végre sikerült kiírtania a sok kis szemét lényt, akkor tovább indul, keresve az ellenséget ami ellen elvileg kiküldték.*
Ilyenkor úgy imádom Anatamarut, hogy csak így kiküld a semmibe, mikor ő is alig tud lábra állni c-c-c...*Valahogy így dünnyög magában miközben halad.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Zakai Rasi
Shinigami
avatar

Hozzászólások száma : 56
Tartózkodási hely : Budapest/Nyáregyháza
Regisztrált : 2009. Apr. 16.

Karakterlap
Reiatsu:
206/50000  (206/50000)
Démonmágia:
50000/50000  (50000/50000)

TémanyitásTéma: Re: Erdő   Szomb. Máj. 23, 2009 3:24 am

~Még elég messze vagyok hollowtól.Amire oda érek akkor talán nem is fogok tudni mit kezdeni.*Rasi elé hirtelen egy lábugrik ki de ebben a pillanatban Yakumi hirtelen levágja azt.Rasi ekkor elő híva zanpaktouját.-Riocatsucomi lángolj!*Rasi ekkor hirtelen megindul a lábakon a hollow felé és próbál minden akadályt leverni ami az útjában van.~A hollowt valahogy fel kéne nyitni vagy ilyesmi hogy elpusztuljon.De amíg ez nem lehetséges addig életbe kell maradni.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Koroshija Shitai
Bountó
avatar

Hozzászólások száma : 72
Regisztrált : 2009. Apr. 30.

Karakterlap
Reiatsu:
295/50000  (295/50000)
Démonmágia:
50000/50000  (50000/50000)

TémanyitásTéma: Re: Erdő   Vas. Máj. 31, 2009 8:34 pm

*Shitai nyújtózkodik egy nagyot közben szemeivel Rasit követi, aztán ráhajol Sadame hátára és sebesen megindulnak felé. Mikor beérik egy csápszerűség ereszkedik le, kardjára majd karjára csavarodik és egyre több ilyen kis csápocska nő ki, testére is ráfonódva, egészen addig amíg már moccanni sem tud. Ahol rácsavarodtak méreg szivárog, lemarva ezzel a bőrt vagy ruhát. Közben haladnak tovább Rasit végighúzva a földön, neki a fáknak, minél messzebb a hollowotól.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://aoeku.gettalk.net
Zaraki Kenpachi
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 925
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
14000/50000  (14000/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTéma: Re: Erdő   Csüt. Jún. 04, 2009 1:14 pm

//Emberek, mint gondolom már tudjátok, Enzeru beadta a törlését, így NJK -nak vesszük, támadásait nem számítjuk. Emelett elnézést a késői reagért, sok volt a meló is meg még pár dolog volt, de mostmár vagyok és írok is.//

*Maikot telibe találja Anatamaru támadása, repül pár métert hátra a kidou erejétől, ám könynedén talpra áll, semmi baja sem esett, egy négyes szintű támadás még nagyon kevés egy ilyen lény ellen. Egyből meg is iramodik, pontosan a támadójára, Anatamarura. Kezével nyúl ki érte, hog fejét elkaphassa és kettéroppanthassa, ekkorra ez a keze is már fehérségben úszik, egyre jobban kezd átalakulni. Minatora egyelőre nem tesz semmit, mivel ő sem támadt, csak inkább elmélkedett ezúttal.*

*Shitai letámadja Rasit jól láthatóan, ergyből ki is használja bábjának kéepsségeit rajta. A földöün húzzák már szegény fiút, mikor az idősebb shingiamiismét megjelenik. Egyből Shitainak ront, zanpaktoujával csapást mérve a csápok felé, melyeket a fiút tartják és sebzik folyamatosan, de ezeket könynedén ketté is vágja erejével.* -Ki vagy te és mért támadod le társamat? *Szólítja le Shitait, közben pár újabb láb kezd feléjük csapni, egyben a bounto felé és a shinigamik felé is. Rasit elrántja Yakumi az útból s a támadást kardjával védi, amdj lerakja a iút, a lányra figyel ismételten. *

*Sentor folyamatosan csak küzd a kis léynek ellen, áma zokc ask egyre többen és többen elsznek, valahogy csak nem akarnak elfogyni. láthatóan ki kéne valamit találni, mert ennek nem lesz jó vége. Könnyű ellenelek, ám előbb-utübb kimerítik a vaizardot.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Sentor

avatar

Hozzászólások száma : 140
Kor : 24
Tartózkodási hely : Tamási vagy Pécs
Regisztrált : 2009. Apr. 15.

Karakterlap
Reiatsu:
961/50000  (961/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTéma: Re: Erdő   Szomb. Jún. 06, 2009 9:55 pm

*Vág-vág, rúg, kitért, ugrik, megint vág. A művelet sokadszorra, való ismétlése miatt, már kezd Sentor kicsit fáradni, nomeg nem az állóképessége az a tulajdonsága amiről híres. Ekkor eszébe ötlik valami.*
~Ezek a kis állatkák eddig a hollowból jöttek, a bőre ugyan átlukaszthatatlan, de vajon belülről is az.~*Szép óvatosan, hogy ne használjon el annyi reiatsut elkezdi a kardjába gyűjteni az este sötétjét, majd amikor egy újabb adag kis lány bukkan elő a földből beleszúrja a kardot, ami ha élő dologba szúródik akkor az bizony megfagy. Ha nem jön be a terve Sentor nagysebességre kapcsol és visszatép a barátaihoz, akik ha minden jól megy még élnek, viszont ha sikerül lefekszik aludni az erdőben.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Koroshija Shitai
Bountó
avatar

Hozzászólások száma : 72
Regisztrált : 2009. Apr. 30.

Karakterlap
Reiatsu:
295/50000  (295/50000)
Démonmágia:
50000/50000  (50000/50000)

TémanyitásTéma: Re: Erdő   Hétf. Jún. 08, 2009 1:19 pm

*Mikor Yakumi a csápokat levágja, azok semmivé foszlanak. A lábak közt cikáznak, majd megállnak és magasabbra emelkednek nem messze a shinigamiktól. Shitai feláll, kezét kardjára emeli, és úgy szól vissza.* -A nevem Koroshija Shitai és azért támadtam a barátodra, hogy bosszút álljak társaim haláláért. *Amíg beszél újabb árnyakat szív fel az állat teste. Mikor befejezte mondandóját egy határozott mozdulattal kirántja a kardját jelezve ezzel a shinigaminak, hogy nincs beszédes kedvében és várja a támadást, ami valószínűleg be fog következni, mert Sadame legyint farkával, amiből karó méretű tüskeszerűségek indulnak Yakumi és Rasi felé is.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://aoeku.gettalk.net
Kainu_Anatamaru
Vaizard
avatar

Hozzászólások száma : 186
Regisztrált : 2009. Apr. 19.

Karakterlap
Reiatsu:
480/50000  (480/50000)
Démonmágia:
40/50000  (40/50000)

TémanyitásTéma: Re: Erdő   Szer. Jún. 10, 2009 7:01 pm

*Mikor Maikot eltalálja támadása arcán mosoly jelenik meg, de le is hervad amikor látja, hogy egyáltalán nem ért semmit.*
~A francba, akkor védekezésre kell építeni.~
*Kirántja a földből kardját, ami csak normál alakjában van jelen és azzal üti félre a lény kezét, majd hátra szökken, és tovább várja a támadásokat, néha felé ront és döf kardjával, de csak azért, hogy húzza az időt, tudja, hogy nem képes legyőzni, amíg lélek ereje vissza nem tér.*
~Csak tudnám, hogy mi történt vele, még hasonlót sem láttam. Lehet, hogy ez egyszer velem is meg fog történni?~
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Minato Angelote
Arrancar
avatar

Hozzászólások száma : 320
Regisztrált : 2009. Apr. 22.

Karakterlap
Reiatsu:
1190/50000  (1190/50000)
Démonmágia:
10/50000  (10/50000)

TémanyitásTéma: Re: Erdő   Vas. Jún. 14, 2009 1:38 pm

*Egy ideig csak nézi a harcot,nem szeret mások magán csete-patéiba belebonyolódni.Majd egy hirtelen gondolattól vezérelve felugrik egy fára,hogy teljes képet kapjon a körülötte zajló eseményekről.Mikor körülnéz,unott hangon tudósítja magának a káosz egyes részeit.*
-Úgy látom a fürge muksó a hollowt szabdalja,a két shinigami valami csajjal trécselnek,ez meg itt mindjárt meghal nekem...Hát nem mondanám,hogy a látványtól felszökik az adrenalin szintem *hatalmasat ásít*.
*Leugrik a harcoló vaizardok közelébe,közben kezében lévő kardját szólítja.(A harc kezdetén,mikor sikeresen lekászálódott a hollowról elrejtette enyhén állatias külsejét,hogy az ne nyújtson támpontot a hovatartozását illetően.)A megfelelő alkalmat várva ugrásra készen áll.Maiko két támadásmenete közti szünetben minato a harcoló felek közé ugrott és egy függőleges vágással kezdte meg maiko csépelését.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Zakai Rasi
Shinigami
avatar

Hozzászólások száma : 56
Tartózkodási hely : Budapest/Nyáregyháza
Regisztrált : 2009. Apr. 16.

Karakterlap
Reiatsu:
206/50000  (206/50000)
Démonmágia:
50000/50000  (50000/50000)

TémanyitásTéma: Re: Erdő   Kedd. Jún. 16, 2009 1:54 pm

~Hú azt nem tom hogy ki ez de az biztos hogy erős.Mázli hogy jött Yakumi.Úgy látom ez meg akar támadni minket.Ha zanpaktoumat használom akkor kész össze esés szélén állok.Ha Yakumi nem tudja le verni akkor nekünk annyi.*Rasi amíg ezen tűnődik meghalja amit mond a bountó.~Miről beszél ez nem is találkoztam még bountóval azt se tom mik azok azt hiszi hogy vagyok legalább 1000 éves.Én most csak normálban tok ütni mert ha zanpaktout hívok kész el fogy a lélek energiám és össze esek de addig nem eshetek össze amíg nem térek vissza a tiszta lelkek városába.Addig is védekezünk.*Rasi fel áll hogy majd tudjon védekezni.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Zaraki Kenpachi
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 925
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
14000/50000  (14000/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTéma: Re: Erdő   Kedd. Jún. 16, 2009 6:11 pm

*Yakumi nem is tétovázik, fölösleges lenen kérdezősködnie, hogy miféle lény Shitai, vagy hogy honnan ismeri Rasit, ezek teljesen jelentéktelen információk ebbena pillanatban. Ő hívta magával az ifjú shinigamit, így ő is fogja megvédeni. Gyors sebességgel ugrik el a felé közeledő tüske elől, a Rasi felé tartót pedig elűti, mintha csak baseballoznának. Mikor ez megvolt megindul hatalmas iramban a lány felé, kardjával lesújt egy hatalmasat, valószínűleg a lány pórul járhat, ha eltalálja. *

*A kis hollowok egyre csak jönnek, ám a föld szinte meg sem nyílik, ahogy előbukkannak, Sentor ahogy leszúrja kardját, csak a földet találja el, esetlegesen egy kis hollowot, de a nagynak a közelében sem jár.Az teljesen nyugodtan van még. Ahogy Sentor visszatér, a kis hollowok egyre csak szaporodni kezdenek,e gyre többen elsznek, mindegyik a táraságfelé tart: Minato, Sentor, Anatamaru, na meg persze Maiko átalakult alakja felé.*

*A hollow alakú lány egyre csak támad, szinte meg sem áll, ám az egyik támadás szűnetben Minato ugrik be elé. Így felé kezd el csapkodni. Mindeközben egyre jobban változik hollow szerűvé. Egyszer csak fogja magát és megáll. Körbetekint, majd száját kitátja, egy cero kezd el körvonalazódni szája előtt.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Kainu_Anatamaru
Vaizard
avatar

Hozzászólások száma : 186
Regisztrált : 2009. Apr. 19.

Karakterlap
Reiatsu:
480/50000  (480/50000)
Démonmágia:
40/50000  (40/50000)

TémanyitásTéma: Re: Erdő   Szer. Jún. 17, 2009 8:28 am

*Lihegve tartja kardját egyre jobban fárad, hiába olyan jó az állóképessége, ős sem bírja örökké. Mikor Minato is beszáll a harcba kicsit megkönnyebbül, bár ő akarta legyőzni a lányt, de sebaj, most nem is menne neki.*
-Kösz a segítséget.
*Egy kicsit megáll és szusszan, de erre nincs sok ideje, hiszen látja, hogy a hollow szerű lény valami támadásra készül, és úgy véli, hogy ez nem lesz jó így. Fejében azonnal megszólal a vészjelző és elkezd rohanni.*
-Gyerünk futás!
*Kiállt Minatónak*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Sponsored content




TémanyitásTéma: Re: Erdő   

Vissza az elejére Go down
 
Erdő
Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
3 / 9 oldalUgrás a köv. oldalra: : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 Similar topics
-
» Erdőségek
» Erdőségek
» Fenyőerdők
» Fumiyuubo erdőség
» Erdőségek

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Bleach Szerepjáték (FRPG) :: Élők világa :: Karakura város-
Ugrás: