Bleach Szerepjáték (FRPG)

A Bleach nevű anime alapján elkészített FRPG
 
HomeGy.I.K.KeresésTaglistaCsoportokRegisztrációBelépés

Share | 
 

 Kórház

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
Ugrás a következő oldalra : 1, 2  Next
SzerzőÜzenet
Zaraki Kenpachi
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 925
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
14000/50000  (14000/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTárgy: Kórház   Pént. Ápr. 24, 2009 7:22 pm

Kurakara kórháza. Rengeteg teremmel rendelkezik,í gy sok beteget, sebesültet képes ellátni. A kórház előtt egy kisebb park található, pár kis fával és bokorral.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Zakai Rasi
Shinigami
avatar

Hozzászólások száma : 56
Tartózkodási hely : Budapest/Nyáregyháza
Regisztrált : 2009. Apr. 16.

Karakterlap
Reiatsu:
206/50000  (206/50000)
Démonmágia:
50000/50000  (50000/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Kórház   Szomb. Ápr. 25, 2009 6:49 am

~Végre látni teljes egészében a hollowt ideje lenne elő venni a katanát.*Rasi előveszi a katanáját a támadásához.~Na nincs vész neki hozzám képest sokkal kevesebb lélekenergiája de az is lehet hogy csak elrejti a lélekenergiáját de ez nem biztos te hát jobb ha mindenre felkészülök.*Rasi fel ugrik a hollowhoz hogy lecsapja.Indítja is a katanát közben meg szólal.-Riocatsocumi lángolj!!!!!.~Ez az ideje szét zúzni pár hollowt je.De a többire is számíthatunk csak az a baj hogy nem érzékelek több lélekenergiát sehol a közelben.Ideje lenne hamarosan védekezni a miután le csaptuk.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Zaraki Kenpachi
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 925
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
14000/50000  (14000/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Kórház   Szomb. Ápr. 25, 2009 7:49 am

*Yakumi ltáhatóan Rasi utánnyúlna, hgy visszarántsa,nem gondolta, hogy azon nyomban nekiiramodik az ellenfélnek, ám így már nincs mit tenni. Neki is haladnia kell. Katanáját kirántja, s lélekenergiját kardjába öszpontosítja.* -Rasi, vigyázz vele!*Kiáltja oda, lévén a hollow is észrevette a hirtelen reiatsunövekedést, amit Rasi adott ki, mikor előhívta zanpaktouja shikaiját. Yakumi megjelenik szinte Rasi előtt, de inkább mellett, majd azonnal el is tűnik és a hollow mellett jelenik meg. Kardját emeli, és még a shonpu lendületével lecsap, mire a hollow elég hatalmasat caspódik. Egyenesen a föld felé, de már több mtéert reül. Ahogy becsapódik még fordul páat a földön, majd feltápászkodik.*
-Erővel nem buztos, hogy letudjuk győzni. *Jegyzi meg Rasinak, hiszen most láthatta ő is, hogy mekkora erővel csapott a páncélba, ám azzal semmi sem történt. A hollow felpattan, hatalmas, acélgolyóra hasonlító kezével lecsap egyenesen Rasi felé, ám az kitér.*
-Miiit akartooook tőőőleeem?? *Szólal meg kissé furán, természetesena hollowok is képesek beszédre.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Zakai Rasi
Shinigami
avatar

Hozzászólások száma : 56
Tartózkodási hely : Budapest/Nyáregyháza
Regisztrált : 2009. Apr. 16.

Karakterlap
Reiatsu:
206/50000  (206/50000)
Démonmágia:
50000/50000  (50000/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Kórház   Szomb. Ápr. 25, 2009 8:40 am

~Francba erővel tényleg nem megyünk semmire.*Rasi fogja és felugrik Yakumi mellé a hollow hátára mire az hirtelen meg szólal.-Mi a hollowk beszélnek?Yakumi ezt miért nem említeded?Most már tuti hogy frászt fogok kapni ha valamelyik hollow meglep engem ez azért már sok ahhoz képest hogy még csak most vagyok az osztagnál.Legközelebb figyelmeztető címkéket rakok a hollowra.~Most komolyan legközelebb egy címkével csapok le rá hogy beszél vagy üt vagy vág.-Én meg csak annyit tudok hogy el kell pusztítani téged ennyi a parancs amit adtak többet nem tudok.Kérdezd meg Yakumit ő többet tud róla ő kapta a főparancsot.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Zaraki Kenpachi
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 925
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
14000/50000  (14000/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Kórház   Szomb. Ápr. 25, 2009 8:48 am

*Yakumi komolyan tekint a hollowra, kezében katanája, s készen álla táamdásra is.* -a parancsunk megsemmisíteni egy bizonyos hollowot. De nem árt, ha végzünk a maradékkal is, elvégre Kurakara védelméhez tartozik ez is. *Forgatja emg katanjátát a kezében, majd Rsira tekint, s jelzi neki hogy ugrojon fel, vagylegalábbis lea hollowról. Hirtelen shonpuval indul meg, és három vágást ejt ugyanazona ehlyen, áma hollow csak a földön cvsúszik egyre hátrább s hátrább.* -Hasdznld a shikaiod, fiú! *Kiált neki oda, hogy mihamarabb támadjon végre, közben sorozza a hollowot, aki nem igazán védekezik, helyette egyik kezével elsöpri Yakumit, be a bozótosba, és megindul Rasi felé, majd kezével megpróbálja elcsapni magától őt is.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Zakai Rasi
Shinigami
avatar

Hozzászólások száma : 56
Tartózkodási hely : Budapest/Nyáregyháza
Regisztrált : 2009. Apr. 16.

Karakterlap
Reiatsu:
206/50000  (206/50000)
Démonmágia:
50000/50000  (50000/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Kórház   Szomb. Ápr. 25, 2009 9:20 am

-Francba oké értem ugrok.*Rasi elugrik a hollowról és támadásra kész.-Értem Rioctsucomi gyerünk verjük szét!*Rasi rohan a hollow felé shunpoval és máris vágja a kezeit hátha lecsap egyet.~Sz*mét hollow meg támad minket, na akkor nyírjuk ki.*Rasi addig üti vágja a hollowt míg az él se később se hamarabb nem fogja abba hagyni.-Tessék te sz*mét hollow amiért shinigamik elöl futsz meg bújsz.*Rasi teli erőből üti a hollow minden egyes testrészét és persze Rasi shikai-a miatt égető érzés van mindenhol ahol megvágja.~Na ennyi volt te hollow tudhatnád hogy a shinigamik nem kegyelmeznek.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Zaraki Kenpachi
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 925
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
14000/50000  (14000/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Kórház   Szomb. Ápr. 25, 2009 9:27 am

*A hollow jól láthatóan szinte szenved a tűztől, de azért még odacsapkod neki, hogy elkelljen ugornia. Amennyiben nem ugrik el, elég keményen eltalálja Rasit, és nembiztos hogy egy-két töréssel megúszná. AMennyiben hátraugrott, vagy valamerre elugrott, a hollow rátartja hatalmas "fegyvereit", és az egiyk hatalmas gömb elkezd Rasi felé közelíteni, a hollwo jól láthatóan kilőtte azt.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Zakai Rasi
Shinigami
avatar

Hozzászólások száma : 56
Tartózkodási hely : Budapest/Nyáregyháza
Regisztrált : 2009. Apr. 16.

Karakterlap
Reiatsu:
206/50000  (206/50000)
Démonmágia:
50000/50000  (50000/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Kórház   Szomb. Ápr. 25, 2009 9:32 am

~Francba ez a hollow nagyon ügyes.*Rasi hirtelen hátra ugrott hogy ki kerülje a vágásokat.De hirtelen közelít felé egy nagy gömb.~Francba ez meg mi?Legszívesebben szét verném ha tudnám hogy mi, de inkább nem vágom szét.*Rasi shunpoval jóval arrébb megy hogy ne találja el a gömb.~Húh ez meleg volt.-Most meghalsz te nyamvadt hollow.*Rasi újra neki rohan a shunpoval csak most óvatosabban megy előre és üti vágja a hollowt.-Ideje meg halnod nem gondolod hollow?~Ideje lenne már meghalnia de mindegy.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Zaraki Kenpachi
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 925
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
14000/50000  (14000/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Kórház   Szomb. Ápr. 25, 2009 9:48 am

*A hollow egyből visszarántja kezét, mivel jól láthatóan az volt az, amit kilőtt. Rasi ismét nekiugrik, és hát eléggé sebzi, legalábbis a fehér páncélzat egyre kormosabb lesz a kardtól.* -Csak ennyit tudsz, kis shinigami? *Szisszen fela hollow, mikor ismét meglendíti egyik karját Rasi felé, hogy elüldözze őt a közvetlen közeléből. ekkor ismét kilővi karját, egyenesen Rasi felé, aki bizony mostmár lassan fáradni kezd a sok shunpo-használattól, bizony, van még mit gyakorolnia rajta, de láthatóan szépen fejlődik.* Mikor a gömb félúton jár, akkor ugrik elő Yakumi a bozótból, s egy shunpoval a hollow s a gömböt összekötő láncnál terem, kettéveágva azt. a gömb csupán elrepül tova, ha Rasi kitért előle, s a hollow láthatóan megsérült.*
-Jól vagy, fiú? *Teszi fel a kérdést yakumi Rasihoz célozva, ám rá nem tekint, csak a hollowot nézi.* -Azt hiszemnem őa célpont, már menekülne. de attólmég nem árt, ha elintézzük. *Adja kia z utasítást, most van egy gyengepontja a hollownak, a keze helyénél, amit az előbb Yakumi leválasztott a szörnyetegről.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Zakai Rasi
Shinigami
avatar

Hozzászólások száma : 56
Tartózkodási hely : Budapest/Nyáregyháza
Regisztrált : 2009. Apr. 16.

Karakterlap
Reiatsu:
206/50000  (206/50000)
Démonmágia:
50000/50000  (50000/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Kórház   Szomb. Ápr. 25, 2009 10:41 am

-Csönd legyen nyamvadt h*lye hollow.~Ez tényleg ügyes hollow.*Rasi kikerüli a felé irányuló támadásokat.-Na ideje meg halnod nem?Te nyamvadt hollow ideje lehullanod a színről.*Rasi tovább ütögeti mikor Yakumi leválasztja a kéz szerűséget és rögtön beszúrja a kardot és mélyen benyomja.-Te hollow most ess össze az égető érzéstől vagy ketté váglak válassz!~Akármit választ akkor is meghal haha.Na mindegy ütni vágni tovább és szúrni talán.De ha azt választja ketté vágjam akkor meg fog lepődni nagyon is meg fog.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Zaraki Kenpachi
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 925
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
14000/50000  (14000/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Kórház   Szomb. Ápr. 25, 2009 10:49 am

*A hollow kísérteties hangon felsikkant, s kezével hatlamasat lök Rasin, ám Yakumi kardjával eltérítette a támadást, így Rasi megmenekült.* -Csak végezd ki! Gyorsan! *adja ki az utasítást, közben védi Rasit az érkező támadásoktól, amit a másik kézzel ad le az óriáshollow.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Zakai Rasi
Shinigami
avatar

Hozzászólások száma : 56
Tartózkodási hely : Budapest/Nyáregyháza
Regisztrált : 2009. Apr. 16.

Karakterlap
Reiatsu:
206/50000  (206/50000)
Démonmágia:
50000/50000  (50000/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Kórház   Szomb. Ápr. 25, 2009 11:02 am

-Kösz Yakumi.Te nyamvadt hollow most meg halsz.*Rasi hihetetlen sebességgel meg rohanja a hollowt és fejen vágja aztán meg a fejébe állítja a kardját.~Te nyamvadt hollow és még azt hittem egyszerűbb lesz.De mindegy már.Addig nézzük a csata zajra nem jöttek e közelebb a többiek.*Rasi elkezdi kutatni a lélekenergiákat de semmi csak Yakumi és hollow lélekenergiáját érzi még csak.~Fenébe a többit is fel kell kutatni de addig is dögöljön meg ez a hollow.*Rasi a hollow fejébe teljesen bele nyomja a kardját mert már ideges rá de nagyon.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Zaraki Kenpachi
Admin
avatar

Hozzászólások száma : 925
Regisztrált : 2008. Aug. 14.

Karakterlap
Reiatsu:
14000/50000  (14000/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Kórház   Szomb. Ápr. 25, 2009 11:06 am

*Ahogy a kard betöri a mnaszkot,a hollow mondhatni hogy párolgásba kezd, teljesen megsemmisült.* -Rendben, egy kész, maradt 4... *Jelenti ki yakumi, majd int,hogy maradjon kicsit csendben rasi, miközben ő a reiatsukra figyel. Hamarosan el is mutat az egyik irányba, hogy meginduljanak.* -Arra van a kvöetkező, induljunk! *Utasítja, majd megindul a kvöetkező helyszín felé.*

//A következő hozzászólást az iskolán belüla z udvarra írd. A karakterlapodon írj jóvá 6 reiatsut, 5 pontot oszthatsz el erő-gyorsaság és állóképesség közt, emellett a gyorsasághoz adj hozáz 3-at. Az első hollowért ezek a jutalmaid.//
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://bleach-frpg.webmmorpg.net
Stark

avatar

Hozzászólások száma : 144
Regisztrált : 2009. Aug. 24.

Karakterlap
Reiatsu:
10000/50000  (10000/50000)
Démonmágia:
3000/50000  (3000/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Kórház   Vas. Aug. 30, 2009 3:39 pm

*Elsőnek Moshi lép a kórház előtti térre.Őt követi Senkao,majd Namika.A tér kongott a késő esti ürességtől.Moshi körülnézett,majd egy padon lepihenve szólt társaihoz,közben kezével mutatta nekik,hogy ha akarnak nyugodtan üljenek le.*
-Most,hogy ittvagyunk elmondom mit kell tennünk,ha esetleg nem tájékoztattak volna titeket.A lényeg,hogy túl sok a hollow ebben a városban.Az ide kijelölt embereink nem bírják szusszal a sok riasztást,tehát mi azért jöttünk,hogy kinyírjunk pár hollowot.Kérdés?
*Megpróbálja elterelni a szót zanpakuto-járól.Nem szereti,ha róla kérdezősködnek.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Namika Zakuro

avatar

Hozzászólások száma : 38
Regisztrált : 2009. Aug. 29.

Karakterlap
Reiatsu:
225/50000  (225/50000)
Démonmágia:
10/50000  (10/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Kórház   Vas. Aug. 30, 2009 3:59 pm

Namika nem ül le, csak nekitámasztja magát a falnak.
-Mégis, mennyi emberünk van itt? És a Hollow-k számáról, és hollétéről mit lehet tudni? Az, hogy túl sok, nem igazán pontos.
~Miért érdekli a zanpakutou-ja? Úgy is meglátja, ha használja.
Moshi-ra, és Senkao-ra néz.
~Hajjaj... remélem gyorsan végzünk...vagy legalább ne csak üldögéljünk.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Senkao Hitogara

avatar

Hozzászólások száma : 25
Regisztrált : 2009. Aug. 30.

Karakterlap
Reiatsu:
265/50000  (265/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Kórház   Vas. Aug. 30, 2009 4:04 pm

*Átérve az emberi világba körbenéz.
~Nem sokat változott 10 év alatt az emberi világ.
*Moshira terelődik a tekintete mikor megszólal.
-Melyikőtök Zanpaktouját lenne érdemesebb lemásolni? Melyik lenne jelen pillanatban hasznosabb?
*Érdeklődik közben hol Moshira hol Namikara terelődik fürkésző tekintete. Kíváncsian várja a választ és ez leolvasható arcáról is.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Stark

avatar

Hozzászólások száma : 144
Regisztrált : 2009. Aug. 24.

Karakterlap
Reiatsu:
10000/50000  (10000/50000)
Démonmágia:
3000/50000  (3000/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Kórház   Vas. Aug. 30, 2009 4:16 pm

-Mivel még nem harcolunk,egyelőre egyik sem.Majd,ha csatára kerül a sor,akkor az elenség képességei alapján eldől,hogy melyikre lesz szükségünk.
*egy csipogás zavarja meg az eszmecserét.Moshi előhúzza zsebéből a kis eszközt,amely egy hollow közeledtét jelzi.Moshi lustán felül a padon és Senkao felé fordul.*
-látod,nem kellett sokat várnod...Egy hollow van a közelben.Gondolom már ti is érzitek.Mindig akkor találnak meg,amikor már lepihentem,milyen faragatlan hollowok...
*Megint kezével jelzi,hogy indulhatnak.A kis trió megindul a kórház másik oldala felé*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Namika Zakuro

avatar

Hozzászólások száma : 38
Regisztrált : 2009. Aug. 29.

Karakterlap
Reiatsu:
225/50000  (225/50000)
Démonmágia:
10/50000  (10/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Kórház   Vas. Aug. 30, 2009 4:23 pm

-Te csak ne akard lemásolni a Zanpakutou-m képességét...
Jegyzi meg kissé mérgesen.
~Cöh, még egy ilyen alakot...
Hamarosan társaságuk lesz.
~Legalább történik valami, ha már választ nem kaptam a kérdésemre.
Jobb kezét katanajára teszi, és fut Moshi után. Amint meglátják a Hollow-kat, kihúzza zanpakutou-ját, és először védekeznie kell, akkor annak megfelelően hárít. De először felméri a terepet.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Senkao Hitogara

avatar

Hozzászólások száma : 25
Regisztrált : 2009. Aug. 30.

Karakterlap
Reiatsu:
265/50000  (265/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Kórház   Vas. Aug. 30, 2009 4:28 pm

-Te csak ne akadékoskodj.
*Vág vissza ugyan olyan hangnemben.
~Hisztis...
*Megfogja katanájának markolatát másik kezével pedig a kard hüvelyt. A sor végén halad ezért kötelességének érzi hogy néha hátrapillantson nem követik e őket. Amint a Holow látótérbe kerül kipattintja a kardot de még nem húzza elő.
-Készülj Fukuszei.
*Suttogja a kardnak halkan.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Stark

avatar

Hozzászólások száma : 144
Regisztrált : 2009. Aug. 24.

Karakterlap
Reiatsu:
10000/50000  (10000/50000)
Démonmágia:
3000/50000  (3000/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Kórház   Vas. Aug. 30, 2009 4:41 pm

-Nyugi,nem vagyunk ellenségek.
~Ilyen egy hisztis brigádot...
*A csapat megérkezik a kórház mögé,ekkor megpillantják a hollowot.A hollow testét vörös bunda borítja,két lába és szárnyai a sasokéra hasonlít.Szárnya felénél a bunda tollakba megy át.Maszkjának hosszú,ívelt csőre van s homlokánál két nyúlvány mered az ég felé.A hollow is észreveszi a shinigamikat és egy hanghullámot indít feléjük.Moshi könnyedén veszi az akadályt és a hollow-tól távol egy fának dől neki.*
-Egy hollow-ot akartatok,tessék itt van.Innentől rátok bízom,mit csináltok vele,de nyugodjatok meg,ha látom,hogy nem bírtok vele azonnal közbelépek.

Hollow- ÁÁÁ,shinigamik!Nem is remélhettem volna jobb desszertet!Háááhááá
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Namika Zakuro

avatar

Hozzászólások száma : 38
Regisztrált : 2009. Aug. 29.

Karakterlap
Reiatsu:
225/50000  (225/50000)
Démonmágia:
10/50000  (10/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Kórház   Vas. Aug. 30, 2009 4:52 pm

-Szép jószág.
Jegyzi meg magának. A hangtámadás elől oldalra gurul, és katanáját maga elé tartja.
-Desszert, ha?
~Azt hiszem, nem fogsz olyan boldogan kacarászni, ha lefagyasztalak egy kicsit.
Jobb kezét arcához teszi, könyöke behajlítva, hátrafelé mutat. Zanpakutou-ja kéken világítani kezd. A hőmérséklet csökkenni kezd.
-Hizumi, Eshoku!(Feszülj, Eshoku!)
A katana egy díszes íjjá változott át. A környezet annyira lehűlt, hogy látja az ember a saját lélegzetét. Meg persze másét is.
-Figyelj ide, Senkao. Amint megfagytak a szárnyai, és a csőrét vettem célba, próbált levágni a szárnyait.
Úgy tesz, mint mikor egy íjat felhúznak. Megjelenik egy hosszú jégnyílvessző, majd Namika célba veszi az egyik, majd a másik szárnyát is. Ha betalált, akkor célozza a csőrét. Ekkor szól Senkao-nak, hogy indulhat. Ha a madár-Hollow kikerüli a támadásait, akkor követi, és újra megcélozza. Az esetleges ellentámadások elöl elgurul, elugrál.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Senkao Hitogara

avatar

Hozzászólások száma : 25
Regisztrált : 2009. Aug. 30.

Karakterlap
Reiatsu:
265/50000  (265/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Kórház   Vas. Aug. 30, 2009 5:04 pm

*Arrébb áll a támadás elől és előhúzza a kardját.
-Most segítsd Fukuszei.
*Szól kardjának, a penge lüktetett egyet, "belemártja" a hanghullámba a hegyét pár másodpercre. Így a kard elméletileg a támadás egy kis részét magába szívja. Analizálja és alkalmazkodik hogy képes legyen használni.
~Jobb ha stílust váltok a csapat munka érdekében... De... jobban is átgondolhatná hogy mit csinál.. kezdek fázni...
*Nagy levegőt vesz és kifújja. Komoly arcot vág és várja a lány jelzését. Amint megkapta suhint egyet a holow szárnya felé. Ha minden rendben ment akkor egy a saját szintjének megfelelő erősségű hanghullámot küld a holow szárnyaira. Ha mégsem akkor nekiront és puszta erejéből próbálja meg lecsapni a szárnyakat.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Stark

avatar

Hozzászólások száma : 144
Regisztrált : 2009. Aug. 24.

Karakterlap
Reiatsu:
10000/50000  (10000/50000)
Démonmágia:
3000/50000  (3000/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Kórház   Vas. Aug. 30, 2009 5:11 pm

*A hollow egy hanghullámmal szétzúzza a nyilakat,majd egy pillanat múlva fennt terem az égben.Senkao támadása így mellémegy.A hollow csak nevet a shinigamik támadásán,majd gúnyos kacaj kíséretében szól hozzájuk.*
-Heheheeee.Szóval visszafordítottad ellenem a támadásom,ügyes...Na de ezt,hogy véded ki?!Hááááá
*A hanghullám egyenesen célbaveszi Namika-t.ha n em ugrik félre úgy végzi,mint a nyilai.*
-És hogy te se maradj ki,tessék itt egy kicsi ebből..
*szárnyaival vadul kezd csapkodni a levegőben.tollai egyszer csak leválnak szárnyáról és egyenesen Senkao felé tartanak.*
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Namika Zakuro

avatar

Hozzászólások száma : 38
Regisztrált : 2009. Aug. 29.

Karakterlap
Reiatsu:
225/50000  (225/50000)
Démonmágia:
10/50000  (10/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Kórház   Vas. Aug. 30, 2009 5:37 pm

~Ejha...
Félreugrik, és míg gurul, a hollow Senkao-t veszi célba. Gyorsan feláll, és a míg vele foglalkozik, közelebb fut, és újra célba veszi a hollow egyik szárnyát, majd újra lő ugyan arra.
~Azt hiszem lesz mit gyakorolnom otthon...
5mp-ként lő, míg el nem találja a szárnyát, közben kitér a támadások elől.
~Ez a hanghullám...még előnyünkre is válhat. És az, hogy a tollait is képes támadásra használni... be kéne keríteni...
Míg Senkao összeszedi magát, addig elvonja a figyelmét a Hollow-nak.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Senkao Hitogara

avatar

Hozzászólások száma : 25
Regisztrált : 2009. Aug. 30.

Karakterlap
Reiatsu:
265/50000  (265/50000)
Démonmágia:
0/50000  (0/50000)

TémanyitásTárgy: Re: Kórház   Vas. Aug. 30, 2009 5:45 pm

~Nincs túl sok időm...
*Először futni kezd a támadás elől és ha vészesen közel vannak a tollak akkor vetődik és egy bukfenc után féltérdre ereszkedve vár.
~Erős ütés a nyakra...
-Hagyd a szárnyait!
*Szól Namikának. Ha a lány oda néz saját keze élével a saját nyakát hátulról kicsit megütögeti. Jelezve hogy le kéne fejezni. Ha a A Holow ismét felé fordulna a feje felé ismét egy hanghullámot küld. Hogy ha kiakarja kerülni célszerűbbnek lássa a lefele való menekülést. Ha fölfele megy akkor még el is találhatja.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Sponsored content




TémanyitásTárgy: Re: Kórház   

Vissza az elejére Go down
 
Kórház
Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 2 oldalUgrás a következő oldalra : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Bleach Szerepjáték (FRPG) :: Élők világa :: Karakura város-
Ugrás: